Powiększ czcionkę za pomocą skrótu klawiszowego CTRL +, a pomniejsz za pomocą CTRL -

Przetarg nieograniczony na Dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu

Przetarg niograniczony na Dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu
Numer ogłoszenia: 453496 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji , Ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 774 579 895, faks 774 552 979.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rcre.opolskie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg niograniczony na Dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu tj.: Cześć I Tabela 1 Telewizory 2 sztuki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. Cześć II Tabela 1 Tablety 14 sztuk Tabela 2 Komputey przenośne - 63 sztuki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SIWZ. Cześć III Tabela 1 Terminale do telewizorów + linki zabezpieczające + Karta bezprzewodowa - 6 sztuka Tabela 2 Rzutnik multimedialny - 5 sztuk Tabela 3 prezenter - 7 sztuk Tabela 4 Przenośny wzmacniacz konferencyjny - 1 sztuka Tabela 5 dysk - 2 sztuki Tabela 6 zestaw głośników - 1 zestaw sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1c do SIWZ. Część IV Tabela 1 laptop - 2 sztuki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1d do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 32.32.46.00-6, 30.23.13.20-3, 32.32.20.00-6, 38.65.21.00-1, 31.71.00.00-6, 30.23.45.00-3, 30.23.00.00-0, 30.21.31.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że: należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostawy sprzętu komputerowego lub multimedialnego Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: a) wykazu minimum 2 dostaw sprzętu komputerowego lub multimedialnego, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru - załącznika nr 2 do SIWZ, b) dokumentów potwierdzających, że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  •  

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda opisu oferowanego sprzętu (w formularzu rzeczowo-cenowym stanowiący załącznik nr 1a-d do SIWZ do każdej części na którą składana jest oferta, wykonawca winien podać typ, model, producenta oferowanego sprzętu oraz parametry i możliwości oferowanego sprzętu).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 5 do SIWZ, b) kalkulacja cenowa, sporządzona w oparciu o formularz rzeczowo-cenowy stanowiący załącznik nr 1a-d do SIWZ (w zależności na którą część składana jest oferta) c) pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego). d) Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (patrz pkt 9 SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, umożliwiających wykonanie zamówienia, według załącznika nr 7 do SIWZ lub wykonawca udowodni w inny sposób iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia np. przedłoży zawarte umowy czy oświadczenia, a jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 10.2 SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust.2. 2. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) Zmiana przedmiotu umowy w zakresie parametrów technicznych jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu stron umowy. Zmiana ta nie może powodować pogorszenia parametrów technicznych Sprzętu b) Wydłużenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, na wniosek Zamawiającego będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Wykonawcy. c) Wydłużenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, na wniosek Wykonawcy będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i będzie możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia tego terminu wynika z przyczyn obiektywnych, tj. niezależnych od Wykonawcy. d) Skrócenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. e) Zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. f) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. g) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. h) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1umowy. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku takiego odstąpienia, nie stosuje się kar określonych w § 6 ust. 3 niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rcre.opolskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji 45-315 Opole ul. Głogowska 27 Sekretariat - parter..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji 45-315 Opole ul. Głogowska 27 Sekretariat - parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

DOCSIWZ.doc

DOCXzalacznik nr 1a szczegolowy opis przedmiotu zamowienia.docx

DOCXzalacznik nr 1b szczegolowy opis przedmiotu zamowienia.docx

DOCXzalacznik nr 1c szczegolowy opis przedmiotu zamowienia.docx

DOCXzalacznik nr 1d szczegolowy opis przedmiotu zamowienia.docx

DOCzalacznik nr 2 Wykaz wykonanych dostaw.doc

DOCzalacznik nr 3 oswiadczenie z art 24.doc

DOCXZalacznik nr 4 oswiadczenie z art 22.docx

DOCzalacznik nr 5 formularz ofertowy.doc

DOCzalacznik nr 6 umowa.doc

DOCzalacznik nr 7 pisemne zobowiązanie .doc

 

DOCzmiana siwz 21 11 2012.doc

DOCXzmiana zalacznik nr 1b szczegolowy opis przedmiotu zamowienia.docx

 

DOCwyniki strona.doc

DOCzalacznik do informacji o wyborze.doc

PDFOGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy.pdf

 

  • Opublikował: Artur Nowak, data publikacji: 15-11-2012 16:00
  • Modyfikował: Krzysztof Sielchanowicz, data modyfikacji: 17-12-2012 14:53
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Artur Nowak
  • Data wytworzenia: 15-11-2012
  • Ilość wyświetleń: 947
  • Link do strony: http://bip.rcre.opolskie.pl/51/przetarg-nieograniczony-na-dostawe-sprzetu-komputerowego-i-multimedialnego-na-potrzeby-regionalnego-centrum-rozwoju-edukacji-w-opolu.html
  • Opublikował: Artur Nowak, data publikacji: 15-11-2012 16:00
  • Modyfikował: Krzysztof Sielchanowicz, data modyfikacji: 17-12-2012 14:53
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Artur Nowak
  • Data wytworzenia: 15-11-2012
  • Ilość wyświetleń: 947
  • Link do strony: http://bip.rcre.opolskie.pl/51/przetarg-nieograniczony-na-dostawe-sprzetu-komputerowego-i-multimedialnego-na-potrzeby-regionalnego-centrum-rozwoju-edukacji-w-opolu.html
  • Data publikacji: 15-11-2012 16:00 przez: Artur Nowak
  • Data modyfikacji: 17-12-2012 14:53 przez: Krzysztof Sielchanowicz
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Artur Nowak
  • Data wytworzenia: 15-11-2012
  • Ilość wyświetleń: 947
Rozwiń rejestr zmian plików
Rozwiń rejestr zmian strony
  •  
    17-12-2012, godz. 14:53:49
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
  •  
    04-12-2012, godz. 12:33:05
    Modyfikacja strony przez: Artur Nowak
  •  
    21-11-2012, godz. 11:01:10
    Modyfikacja strony przez: Artur Nowak
  •  
    15-11-2012, godz. 16:00:34
    Modyfikacja strony przez: Artur Nowak
Dane adresowe:

Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
45-315 Opole
ul. Głogowska 27

 

tel.: +48774579895
fax: +48774552979
e-mail: kontakt@rcre.opolskie.pl