Opole, dnia 22.03.2016r.
Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego
o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro
dotyczy zamówienia na usługi projektowe związane z adaptacją pomieszczeń Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu na potrzeby pracowni eksperymentalnych dla szkolnictwa zawodowego
(skrócona nazwa postępowania)
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego zakres przedstawiony w pkt II.
Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole,
tel.: 77 4579895,
fax: 77 4552979,
mail: kontakt@rcre.opolskie.pl,
http://www.rcre.opolskie.pl.
Przedmiotem zamówienia jest usługa projektowa polegająca na sporządzeniu dokumentacji projektowej dotyczącej przeprowadzenia niezbędnych prac remontowych w sali 1.59 i 1.60 w Regionalnym Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu przy ul. Głogowskiej 27 w Opolu w celu uruchomienia pracowni eksperymentalnych dla szkolnictwa zawodowego.
Planuje się, że zamówienie zostanie zrealizowane w ramach projektu 10.4 RPO WO 2014-2020 (EFS) „Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach”
Zakres zlecenia dotyczący remontu w/w pomieszczeń zawiera załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
W załączeniu do niniejszego ogłoszenia rzut kondygnacji, na której znajdują się pomieszczenia przewidziane na pracownię oraz istniejący projekt instalacji elektrycznej i wod-kan, załącznik nr 2
Dokumentacja projektowa zostanie zamawiającemu przekazana w formie papierowej i elektronicznej.
Dokumentacja projektowa (projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz kosztorys inwestorski) muszą być sporządzone zgodnie z aktami wykonawczymi do ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U z 2004 Nr 202 poz. 2072 z póź zm)
oraz
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r. Nr 130 poz.1389)
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 16.05.2016r.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: nie dotyczy
Oferta powinna:
Ofertę należy sporządzić według następującej kalkulacji:
Ogółem cena oferty wynosi brutto ……………………… zł (słownie: …………………………………………………………….) Oprócz ceny proszę również o podanie: Termin realizacji od dnia podpisania umowy do 16.05.2016r. Płatność w terminie 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku. |
Płatność będzie zrealizowana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 30 dni od dnia, w którym została odebrana prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury jest wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: cena ofertowa – 100 %.
Dodatkowych informacji udziela Adam Koj pod numerem telefonu 77-404-75-45 oraz adresem email:
Załączniki:
Z poważaniem
Dyrektor
mgr Lesław Tomczak
zalacznik nr 1 zakres.docx
zalacznik nr 2 istniejaca dokumentacja projektowa.zip
zalacznik nr 3 umowa - usługi projektowe.docx
zapytanie usluga projektowa.docx