Przetarg nieograniczony na usługę przeprowadzenia zajęć przygotowujących do uzyskania certyfikatu e nauczyciel przez nauczycieli w ramach projektu Edukacja ku przyszłości
Numer ogłoszenia: 321522 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji , Ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 774 579 895, faks 774 552 979.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę przeprowadzenia zajęć przygotowujących do uzyskania certyfikatu e nauczyciel przez nauczycieli w ramach projektu Edukacja ku przyszłości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć przygotowujących do uzyskania certyfikatu e nauczyciel dla dwóch 15 osobowych grup nauczycieli w ramach projektu Edukacja ku przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zajęcia dla każdej 15 osobowej grupy składać się będą z 24 godzin stacjonarnych i 16 godzin e learningowych. Zamawiający zapewnia pomieszczenia w siedzibie zamawiającego, oraz dostęp do sprzętu kompu-terowego Miejsce przeprowadzenia zajęć przygotowujących do uzyskania certyfikatu e nauczyciel przez nau-czycieli w ramach projektu Edukacja ku przyszłości - sala Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu (siedziba Zamawiającego) Poniżej podział postępowania na części w zależności rodzaju zajęć: 1. E-nauczyciel i elementy prawa autorskiego 2. E-nauczyciel i etykieta w komunikacji sieciowej 3. E-nauczyciel i licencje na oprogramowanie i zasoby internetowe 4. E-nauczyciel i profilaktyka antywirusowa 5. E-nauczyciel i e-usługi 6. E-nauczyciel i wpływ ICT na rozwój edukacji 7. E-nauczyciel i bezpieczeństwo w sieci 8. E-nauczyciel i urządzenia techniki cyfrowej 9. E-nauczyciel i obróbka elementów multimedialnych 10. E-nauczyciel i oprogramowanie edukacyjne 11. E-nauczyciel i wykorzystanie technologii i zasobów cyfrowych w realizacji celów edukacyj-nych 12. E-nauczyciel i komunikacja z uczniami za pośrednictwem mediów cyfrowych 13. E-nauczyciel i podstawowe właściwości platformy edukacyjnej 14. E-nauczyciel i wybrane aspekty metodyczne w e-kształceniu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9, 80.53.33.10-0, 80.42.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności osobą odpowiedzialną za świadczenie usługi tj.: prowadzenia kursów metodycznych która: - posiada wykształcenie wyższe tj.: ukończone studia wyższe lub podyplomowe z informatyki lub dziedzin pokrewnych (należy podać nazwę uczelni, roku ukończenia studiów oraz nazwę kierunku) - posiada następujące kwalifikacje zawodowe tj.: stopień nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego (należy podać rok uzyskania stopienia awansu) oraz uprawnienia egzaminatora ECDL (należy podać numer egzaminatora) - posiada doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń podobnego rodzaju co przedmiot zamówienia tj. związanej z tematyką stosowania technologii informacyjno komunikacyjnej przygo-towujących do uzyskania europejskiego certyfikatu potwierdzającego kompetencje informatyczne (należy podać nazwy szkoleń, terminy) Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakres wykonywanych przez nią czynności i informacją o podstawie dysponowania tą osobą sporządzony wg załącznika nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (patrz pkt 9 SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, umożliwiających wykonanie zamówienia, według załącznika nr 7 do SIWZ lub wykonawca udowodni w inny sposób iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia np. przedłoży zawarte umowy czy oświadczenia, a jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 10.2 SIWZ. 2. wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 5 do SIWZ, 3. pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie),
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrze-żeniem ust.2. 2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) Zmiana osób z wykazu osób stanowiącego załącznik nr 3 do umowy, wymaga zgody Zamawiającego, przy czym osoba ta musi spełniać wymagania, określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w zakresie posiadania wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia. b) Zmiana okresu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 ust.1 umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. c) Zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. d) Zmiany w zakresie płatności (np. terminy, sposób płatności) są możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy; e) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. f) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. g) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1umowy. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku takiego odstąpienia, nie stosuje się kar określonych w § 7 ust. 4 niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rcre.opolskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REGIONALNE CENTRUM ROZWOJU EDUKACJI 45-315 Opole ul. Głogowska 27 Sekretariat - parter.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2012 godzina 11:30, miejsce: REGIONALNE CENTRUM ROZWOJU EDUKACJI 45-315 Opole ul. Głogowska 27 Sekretariat - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa realizowana jest na potrzeby Projekt systemowy Edukacja ku przyszłości, nr POKL.09.01.02-16-075/11, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
zalacznik nr 1 szczegolowy opis przedmiotu_zamówienia .docx
zalacznik nr 3 oswiadczenie z art 24.doc
zalacznik nr 4 oswiadczenie z art 22 .doc.docx
zalacznik nr 5 formularz ofertowy.doc
zalacznik nr 6 wzor umowy .doc
zalacznik nr 7 pisemne zobowiązanie .doc
ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf