Powiększ czcionkę za pomocą skrótu klawiszowego CTRL +, a pomniejsz za pomocą CTRL -

Przetarg nieograniczony na Roboty remontowe pomieszczeń w budynku Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu

Przetarg nieograniczony na Roboty remontowe pomieszczeń w budynku Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu
Numer ogłoszenia: 235612 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji , Ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 774 579 895, faks 774 552 979.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcre.opolskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na Roboty remontowe pomieszczeń w budynku Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń w budynku Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu przy ul. Dubois 36 w Opolu 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, składająca się z: a) Rysunków - fragment rzutu parteru i I piętra- Załącznik nr 1a do SIWZ b) Przedmiar robót - Załącznik nr 1b do SIWZ Zakres przedmiotu zamówienia podstawowego nie dotyczy pozycji 5 do 8 Przedmiaru robót - branża elektryczna stanowiącego załącznik nr 1b do SIWZ Wyłączone pozycje mogą być przedmiotem odrębnego zamówienia (zamówienia uzupełniającego) c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -Załącznik nr 1c do SIWZ 3 Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4 Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem inwestycji oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 5 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.11.13.00-1, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.43.21.00-5, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2, 45.31.43.20-0, 45.31.56.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości minimum 80 000,00 PLN (brutto) oraz udokumentują, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, uważa się roboty polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: a. wykazu minimum 2 najważniejszych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości minimum 80 000,00 PLN (brutto), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, wg załącznika nr 2 do SIWZ. b. dowodów potwierdzających, że roboty budowlane wyszczególnione w załączniku nr 2 zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. protokoły odbioru, referencje)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 5 do SIWZ, b) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie 10 niniejszej SIWZ, ewentualnie: c) pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego) w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. d) Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Przykładowy wzór pisemnego zobowiązania, stanowi załącznika nr 7 do SIWZ wykonawca może przedłożyć również zawarte umowy czy oświadczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 3. 3. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: 1) Zmiana osoby, o której mowa w § 2 ust. 2, jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymaga zgody Zamawiającego, 2) Zmiana terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymaga zgody obu Stron umowy; 3) Zmiana warunków i sposobu odbioru robót jest możliwa wyłącznie za zgodą obu Stron umowy i nie może powodować zmiany terminu realizacji umowy; 4) Zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach za zgodą obu Stron umowy; 5) Zmiana warunków płatności jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymaga zgody obu Stron umowy; 6) Zmiana zakresu robót (części zamówienia) powierzonych podwykonawcom, wskazanego w załączniku nr 1 do umowy, wymaga zgody obu Stron umowy; 7) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy; 8) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy; 9) Dopuszcza się zmiany umowy dotyczące poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy; 10) Jeżeli w trakcie realizacji umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty umowy, dopuszcza się zmiany umowy w tym zakresie, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy; 11) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy. 5. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3, wymagają pozytywnej pisemnej opinii osoby, o której mowa w § 2 ust. 1 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rcre.opolskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji 45-315 Opole ul. Głogowska 27 Sekretariat - parter..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2013 godzina 09:30, miejsce: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji 45-315 Opole ul. Głogowska 27 Sekretariat - parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Robota budowlana realizowana jest na potrzeby projektu systemowego nr POKL.09.01.02-16-001/13 pn. Fascynujący świat nauki i technologii, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z decyzją o dofinansowanie - uchwała ZWO nr 3514/2013 z dnia 28 marca 2013r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


 

Numer ogłoszenia: 238440 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 235612 - 2013 data 19.06.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, Ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 774 579 895, fax. 774 552 979.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: II.1.5).
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Zamówienie uzupełniające obejmuje roboty w zakresie instalacji elektrycznych do 50% wartości zamówienia podstawowego.

 

DOCSIWZ 18 06 2013.doc

PDFzalacznik nr 1a.pdf

ZIPzalacznik nr 1b.zip

ZIPzalacznik nr 1c.zip

DOCzalacznik nr 2 Wykaz wykonanych robot.doc

DOCzalacznik nr 3 oswiadczenie z art 24.doc

DOCXZalacznik nr 4 oswiadczenie z art 22.docx

DOCzalacznik nr 5 formularz ofertowy.doc

DOCzalacznik nr 6 umowa.doc

DOCzalacznik nr 7 pisemne zobowiązanie .doc

DOCzalacznik nr 8 oswiadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc

DOCodpowiedz na pytania 27 06 2013.doc

DOCzmiana SIWZ 02 07 2013.doc

PDF20130702 Duboisa 36 pom zakres na lipiec przedmiar 02 07 2013.pdf

PDF20130702 RCRE PRZEDMIAR 02 07 2013.pdf

DOCX20130702 UWAGA do przedmiaru.docx

 

DOCinformacja o wyborze strona.doc

DOCzalacznik do informacji o wyborze.doc

PDFOGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane.pdf

 

  • Opublikował: Krzysztof Sielchanowicz, data publikacji: 19-06-2013 14:58
  • Modyfikował: Krzysztof Sielchanowicz, data modyfikacji: 31-07-2013 15:38
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Krzysztof Sielchanowicz
  • Data wytworzenia: 19-06-2013
  • Ilość wyświetleń: 1460
  • Link do strony: http://bip.rcre.opolskie.pl/152/15/przetarg-nieograniczony-na-roboty-remontowe-pomieszczen-w-budynku-regionalnego-centrum-rozwoju-edukacji-w-opolu.html
  • Opublikował: Krzysztof Sielchanowicz, data publikacji: 19-06-2013 14:58
  • Modyfikował: Krzysztof Sielchanowicz, data modyfikacji: 31-07-2013 15:38
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Krzysztof Sielchanowicz
  • Data wytworzenia: 19-06-2013
  • Ilość wyświetleń: 1460
  • Link do strony: http://bip.rcre.opolskie.pl/152/15/przetarg-nieograniczony-na-roboty-remontowe-pomieszczen-w-budynku-regionalnego-centrum-rozwoju-edukacji-w-opolu.html
  • Data publikacji: 19-06-2013 14:58 przez: Krzysztof Sielchanowicz
  • Data modyfikacji: 31-07-2013 15:38 przez: Krzysztof Sielchanowicz
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Krzysztof Sielchanowicz
  • Data wytworzenia: 19-06-2013
  • Ilość wyświetleń: 1460
Rozwiń rejestr zmian plików
Rozwiń rejestr zmian strony
  •  
    31-07-2013, godz. 15:38:31
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
  •  
    05-07-2013, godz. 14:45:04
    Modyfikacja strony przez: Artur Nowak
  •  
    02-07-2013, godz. 15:09:33
    Modyfikacja strony przez: Artur Nowak
  •  
    27-06-2013, godz. 15:18:26
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
  •  
    21-06-2013, godz. 09:01:46
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
  •  
    19-06-2013, godz. 14:58:12
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
Dane adresowe:

Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
45-315 Opole
ul. Głogowska 27

 

tel.: +48774579895
fax: +48774552979
e-mail: kontakt@rcre.opolskie.pl