Powiększ czcionkę za pomocą skrótu klawiszowego CTRL +, a pomniejsz za pomocą CTRL -

Przetarg nieograniczony na opiekuna zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pod nazwą Sieć współpracy na rzecz nowoczesnej szkoły zawodowej

Przetarg nieograniczony na opiekuna zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pod nazwą Sieć współpracy na rzecz nowoczesnej szkoły zawodowej
Numer ogłoszenia: 139360 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji , Ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 774 579 895, faks 774 552 979.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rcre.opolskie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na opiekuna zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pod nazwą Sieć współpracy na rzecz nowoczesnej szkoły zawodowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji opiekuna zajęć pozalekcyjnych, w ramach projektu pod nazwą Sieć współpracy na rzecz nowoczesnej szkoły zawodowej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Opiekun zajęć pozalekcyjnych będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć pozalekcyjnych dla uczniów. Zajęcia pozalekcyjne prowadzone będą na bazie scenariuszy opracowanych przez opiekunów zgodnie z ukierunkowaniem branżowym szkoły, podczas realizacji zajęć wykorzystywane będą nowoczesne narzędzia ICT, zajęcia prowadzone będą w grupie minimum 10 osobowej. Szczegółowe obowiązki opiekuna zajęć pozalekcyjnych ( nauczyciela): a) opracowanie scenariusza zajęć pozalekcyjnych (20 h lekcyjnych zajęć stacjonarnych + 30 h e-learningowych na platformie internetowej) i przedstawienie do akceptacji szkolnemu liderowi ICT b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (20 h lekcyjnych zajęć stacjonarnych + 30 h e-learningowych na platformie internetowej), w terminie maksymalnym do 31.05.2013r. w grupie minimum 10 osobowej wg zaakceptowanych scenariuszy c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych d) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu e) przygotowanie i przeprowadzenie podsumowania projektu w szkole Poniżej miejsce wykonywania usługi (adres szkoły) oraz rodzaj zajęć pozalekcyjnych: Zespół Szkół Zawodowych im. Józefa Lompy ul. Wielkie Przedmieście 41 46-300 Olesno ANALIZA I INTERPRETACJA TEKSTU JAKO KLUCZ DO ROZUMIENIA WSPÓŁCZESNEGO ŚWIATA.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3, 80.53.00.00-8, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności osobą odpowiedzialną za świadczenie usługi która: posiada wykształcenie wyższe tj.: ukończone studia wyższe (należy podać nazwę uczelni, rok ukończenia studiów) - posiada doświadczenie zawodowe tj.: co najmniej roczne doświadczenie w pracy jako nauczyciel w szkolnictwie. (należy podać liczbę lat pracy jako nauczyciel w szkolnictwie) Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia sporządzony wg załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 4 do SIWZ, b) pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego) w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust.2. 2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) Zmiana okresu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. b) Zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. c) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. d) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. e) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1umowy. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku takiego odstąpienia, nie stosuje się kar określonych w § 7 ust. 2 niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rcre.opolskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji 45-315 Opole ul. Głogowska 27 Sekretariat - parter..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2013 godzina 08:00, miejsce: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji 45-315 Opole ul. Głogowska 27 Sekretariat - parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest na potrzeby Projektu systemowego nr POKL.09.02.00-16-008/12 pn. Sieć współpracy na rzecz nowoczesnej szkoły zawodowej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


DOCXsiwz nauczyciel 09 04 2013.docx

DOCzalacznik nr 1 WYKAZ OSÓB.doc

DOCzalacznik nr 2 oswiadczenie z art 24.doc

DOCzalacznik nr 3 oswiadczenie z art 22.doc

DOCzalacznik nr 4 formularz ofertowy.doc

DOCzalacznik nr 5 umowa.doc

DOCzalacznik nr 6 oswiadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc

PDFDOC170413.pdf

PDFOGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi.pdf

 

  • Opublikował: Artur Nowak, data publikacji: 09-04-2013 16:47
  • Modyfikował: Krzysztof Sielchanowicz, data modyfikacji: 13-05-2013 14:43
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Artur Nowak
  • Data wytworzenia: 09-04-2013
  • Ilość wyświetleń: 1008
  • Link do strony: http://bip.rcre.opolskie.pl/93/15/przetarg-nieograniczony-na-opiekuna-zajec-pozalekcyjnych-w-ramach-projektu-pod-nazwa-siec-wspolpracy-na-rzecz-nowoczesnej-szkoly-zawodowej.html
  • Opublikował: Artur Nowak, data publikacji: 09-04-2013 16:47
  • Modyfikował: Krzysztof Sielchanowicz, data modyfikacji: 13-05-2013 14:43
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Artur Nowak
  • Data wytworzenia: 09-04-2013
  • Ilość wyświetleń: 1008
  • Link do strony: http://bip.rcre.opolskie.pl/93/15/przetarg-nieograniczony-na-opiekuna-zajec-pozalekcyjnych-w-ramach-projektu-pod-nazwa-siec-wspolpracy-na-rzecz-nowoczesnej-szkoly-zawodowej.html
  • Data publikacji: 09-04-2013 16:47 przez: Artur Nowak
  • Data modyfikacji: 13-05-2013 14:43 przez: Krzysztof Sielchanowicz
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Artur Nowak
  • Data wytworzenia: 09-04-2013
  • Ilość wyświetleń: 1008
Rozwiń rejestr zmian plików
Rozwiń rejestr zmian strony
  •  
    13-05-2013, godz. 14:43:23
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
  •  
    17-04-2013, godz. 13:59:43
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
  •  
    09-04-2013, godz. 16:47:51
    Modyfikacja strony przez: Artur Nowak
Dane adresowe:

Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
45-315 Opole
ul. Głogowska 27

 

tel.: +48774579895
fax: +48774552979
e-mail: kontakt@rcre.opolskie.pl