Opole, dnia 15.07.2016r.
Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego
o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro
dotyczy zamówienia na sukcesywną dostawę środków czystości dla Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu
(skrócona nazwa postępowania)
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego zakres przedstawiony w pkt II.
Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole,
tel.: 77 4579895,
fax: 77 4552979,
mail: kontakt@rcre.opolskie.pl,
http://www.rcre.opolskie.pl.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu, szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz rzeczowo - cenowy.
Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom opisanym
w zapytaniu, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zapytaniu cenowym w ofercie należy złożyć:
- kalkulację cenową, sporządzoną w oparciu o wykaz rzeczowo-cenowy stanowiący załączniki nr 1 do zapytania cenowego.
UWAGA: Brak którejkolwiek pozycji w danym wykazie rzeczowo-cenowym, spowoduje odrzucenie oferty.
Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
- wszystkie artykuły powinny posiadać atesty higieniczne;
- termin przydatności do użycia poszczególnych środków czystości winien wynosić nie mniej niż 10 m-cy od daty dostawy.
h) Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży produktów wymienionych w załączniku nr 1 (wykaz rzeczowo cenowy), po cenach w nim określonych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamówionych towarów. Podane w załączniku nr 1 do zapytania, ilości środków czystości
i środków higieny są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Ilości określone w specyfikacji towaru są ilościami maksymalnymi i Zamawiający zastrzega, sobie prawo realizacji dostaw mniejszych ilościowo. Fakt niewykorzystania przewidzianych przez Zamawiającego ilości towarów określonych w niniejszych zapytaniu, nie może stanowić podstawy do zgłoszenia roszczeń przez Wykonawcę. Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania. Ceny podane w ofercie są ostateczne i nie podlegają zmianie do końca realizacji przedmiotu zamówienia.
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
33711500-2 - Produkty do pielęgnacji skóry
33711900-6 - Mydło
33741000-6 - Produkty do pielęgnacji rąk
33741100-7 - Środek do mycia rąk
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39830000-9 - Środki czyszczące
39831250-3 - Roztwory myjące
39831240-0 - Preparaty czyszczące
39831220-4 - Środki odtłuszczające
39831200-8 - Detergenty
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 31.12.2016r. lub do wyczerpania przedmiotu zamówienia
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Miejsce dostawy: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu, ul. Głogowska 27; 45-315 Opole, ul. Stanisława Dubois 36, 45-067 Opole; Niwki, ul. Wiejska 17, 46-053 Chrząstowice
Oferta powinna:
Ofertę należy sporządzić według następującej kalkulacji:
Ogółem cena oferty wynosi brutto ……………………… zł (słownie: …………………………………………………………….) Cena ofertowa brutto podana w ofercie musi wynikać z kalkulacji przygotowanej Oprócz ceny proszę również o podanie: Termin realizacji dostawy: do 31.12.2016r. lub do wyczerpania przedmiotu zamówienia Płatność po realizacji dostawy częściowej w terminie 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku. Podstawą wystawienia faktury jest protokół odbioru podpisany przez Strony. |
Płatność będzie zrealizowana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 14 dni od dnia, w którym została odebrana prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury jest protokół odbioru podpisany przez Strony.
Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: cena ofertowa – 100 %.
Dodatkowych informacji udziela Bogusława Pater pod adresem email:
Załączniki:
Z poważaniem
Wicedyrektor
mgr Stanisław Rożniatowski
zapytnie dostawa srodkow czystosci.docx
zalacznik nr 2 umowa.doc
Kopia zalcznik nr 1 szczegolowy opis przedmiotu zamowienia Wykaz srodków czyst.xlsx-1.xlsx
odp na pytania srodkow czystosci.docx
wydluzenie terminu.docx
zalacznik nr 1 Wykaz srodkow czyst.xlsx-1- korekta 21.07.2016r..xlsx
odp na pytania srodkow czystosci - 2.docx