Opole, dnia 01.10.2015 r.
10/ZPPU/RCRE/POKL9.4/2015
Zapytanie ofertowe
dotyczy zamówienia na usługę opieki informatycznej w ramach Projektu POKL.09.04.00-16-002/13 pn. Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI w.
Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, tel.:+48774579895,
fax: +48774552979, http://www.rcre.opolskie.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa opieki informatycznej w projekcie POKL.09.04.00-16-002/13 pn. „Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI w.” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX, Działania 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z decyzją o dofinansowanie - uchwała ZWO nr 4146/2013 z dnia 1 października 2013 r.
2. Zakres czynności
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – specyfikacja pracy administratora platformy projektowej:
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – specyfikacja pracy moderatora platformy projektowej:
3. Usługa jest finansowana ze środków Unii Europejskiej stąd jej pełnienie musi uwzględniać dokument „Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”.
Zgodnie z zasadami finansowania PO KL w przypadku angażowania jako personel projektu osoby, która wykonuje zadania w jednym projekcie lub więcej niż jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia (NSRO) należy pamiętać, że Zamawiający może zatrudnić taką osobę (wydatki są kwalifikowalne) tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy obciążenie wynikające z realizacji zadań w jednym projekcie lub w kilku projektach nie wyklucza prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych tej osobie (dotyczy to zarówno zaangażowania danej osoby w realizację projektów finansowanych w ramach PO KL, jak również w ramach innych programów NSRO) oraz jeżeli łącznie zaangażowanie w realizację zadań projektowych oraz wszystkich zadań wykonywanych przez daną osobę, w tym finansowanych ze środków strukturalnych i środków własnych beneficjenta nie przekracza 240 godzin miesięcznie.
Ponadto zamawiający nie może zatrudnić osoby (wydatki są niekwalifikowalne), która jest pracownikiem beneficjenta (zamawiającego) zatrudnionym na umowę o pracę w ramach któregokolwiek z projektów realizowanych przez beneficjenta (zamawiającego).
Uwzględniając powyższe Zamawiający przed podpisaniem umowy wymagać będzie od Wykonawcy aby dostarczył oświadczenie (wg wzoru Zamawiającego) o zaangażowaniu w innych projektach NSRO, jednostkach wdrażających PO KL oraz jednostkach sektora finansów publicznych w celu weryfikacji możliwości udzielenia zamówienia zgodnie z Zasadami finansowania PO KL (dotyczy personelu projektu, zgodnie z Wytycznymi POKL personel projektu – stanowią osoby zaangażowane do realizacji zadań w ramach projektu, które osobiście wykonują zadania w ramach projektu, tj. w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub stosunku cywilnoprawnego, osoby samozatrudnione, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 205, poz. 1585, z późn. zm.) oraz osoby wykonujące świadczenia w formie wolontariatu).
4. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
75112100-5 Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu
120 godzin x 40,59 zł (stawka godzinowa) = 4870,80 zł,
w administrowaniu portalem informacyjno - społecznościowym z minimum 200 zarejestrowanymi użytkownikami w ostatnich 3 latach.
W celu potwierdzenia doświadczenia należy przedłożyć:
dokumenty potwierdzające wykonanie minimum 1 usługi polegającej na administrowaniu portalem informacyjno - społecznościowym z minimum 200 zarejestrowanymi użytkownikami
(referencje lub inny dokument potwierdzający wykonanie usługi). Usługa powinna być zrealizowana w okresie 3 ostatnich lat. Dokument powinien być potwierdzony za zgodność z oryginałem.
Ponadto, wraz z ofertą i dokumentami potwierdzającymi doświadczenie, Zleceniobiorca złoży:
- oświadczenie o możliwości realizowania usługi w godzinach przed jak i popołudniowych oraz możliwości stawiania się w siedzibie RCRE przynajmniej 2 razy w miesiącu w ramach spotkań konsultacyjnych w godzinach pomiędzy 9:00 – 15:00.
7. Warunki płatności: Płatność za przedmiot umowy nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego rachunku/faktury, po zrealizowaniu usługi, w okresach miesięcznych, przy czym wystawienie
rachunku/ powinno nastąpić do 10 dni od zakończenia każdego miesiąca, zgodnego z faktyczną ilością godzin świadczenia usługi w danym miesiącu.
Podstawą do wystawienia rachunku/faktury będzie wykonanie zadania składającego się na przedmiot zamówienia potwierdzone na piśmie przez przedstawiciela Zamawiającego.
III. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna:
Ofertę należy sporządzić w następujący sposób:
Nr sprawy: 10/ZPPU/RCRE/POKL9.4/2015 Zapytanie ofertowe na usługę opieki informatycznej w ramach projektu „Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI w.” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia:
(cena jednostkowa podana w lit. a) x liczba godzin 120 ) (słownie cena ofertowa: .........................................................................................) |
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
http://bip.rcre.opolskie.pl/511/28/zamowienia-do-30000.html
VI. OCENA OFERT
- w przypadku, gdy cena oferowana brutto przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- w przypadku, gdy ceny ofert wykonawców będą różniły się cenowo nieznacznie od oferty z najniższą ceną, tj. różnica cenowa będzie wynosiła max. do 15% w stosunku najtańszej złożonej oferty.
- w przypadku ofert o tej samej cenie kilu wykonawców.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem:
http://bip.rcre.opolskie.pl/511/28/zamowienia-do-30000.html
Dodatkowo Wykonawcy zostaną powiadomieni o tym fakcie przy pomocy poczty elektronicznej.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Małgorzata Hejduk pod numerem telefonu 77 40 475 39 oraz adresem email:
Załącznik: wzór umowy
Z poważaniem
Dyrektor
mgr Lesław Tomczak