Zapytanie ofertowe
dotyczy usługi cateringu podczas Podsumowania branżowych spotkań roboczych przedstawicieli opolskich przedsiębiorstw, JST prowadzących szkoły, dyrektorów szkół oraz opolskich instytucji oświatowych w Centrum Wystawienniczo Kongresowym w Opolu dla 200 osób w dniu
10 września 2015 r.
ZAMAWIAJĄCY
Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole,
tel.:+48774579895, fax: +48774552979
http://www.rcre.opolskie.pl kontakt@rcre.opolskie.pl
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i serwisowaniu w warunkach restauracyjnych poczęstunku podczas Podsumowania branżowych spotkań roboczych przedstawicieli opolskich przedsiębiorstw, JST prowadzących szkoły, dyrektorów szkół oraz opolskich instytucji oświatowych.
Poprzez świadczenie usług cateringowych Zamawiający rozumie się usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Świadczenie usług cateringowych będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
- okrągłych stolików koktajlowych w pokrowcach do spożywania dań na stojąco (średnica stolika 60-70 cm, wysokość regulowana min. 110 cm) min. 45szt.;
- 2 osób do organizacji i obsługi szatni od godz. 9.00 do zakończenia spotkania;
- profesjonalnej obsługi kelnerskiej min. 8 osób dostępnych od godz. 9.00 do zakończenia spotkania;
- 12 białych obrusów na 12 dużych stołów „powiatowych”, przy których zasiadać będą goście o wymiarach min. 285 x 190;
- zastawy porcelanowej i szklanej z jednej serii, bez wzorów firmowych i informacji reklamowych dla min 200 osób;
- dekoracji florystycznej wykonane z żywych kwiatów, każdy stół „powiatowy” przyozdobiony kwiatami;
- obrusów z falbanami do stołów (skirting) oraz pokrowce na stoliki koktajlowe wymagane w kolorze białym;
- kawy serwowanej z ekspresów ciśnieniowych kawa ziarnista, świeżo mielona bezpośrednio przed podaniem (co najmniej dwa ekspresy);
- herbaty do wyboru ( co najmniej 6 smaków ) podana w ekspozytorach na herbatę
- warnika podgrzewającego wodę do zaparzenia herbaty – 2 szt.;
- dań gorących w profesjonalnych otwieranych podgrzewaczach typu roll-top;
- zapewnienie kolorowego oświetlenia sali konferencyjnej min 6 par reflektorków min. 500 wat każdy;
- podświetlenie stołów szwedzkich;
- Na każdym stole dostępne serwetki jednorazowe podawane w serwetnikach.
Usługa cateringowa wraz z obsługą kelnerską
Ciągły serwis kawowy + słodki poczęstunek wraz z napojami (woda mineralna gazowana, niegazowana w szklanych butelkach, soki owoce w szklanych butelkach co najmniej 3 rodzaje) bez ograniczeń dla 200 osób dostępne od godz. 9.00 do zakończenia spotkania.
- Kawa z ekspresu ciśnieniowego + mleczko, cukier - min. 300 porcji, (1 porcja = min. 180 ml);
- Herbata w saszetkach (czarna, zielona, owocowa) + cytrynka, cukier - min. 200 porcji, (1 porcja = min. 180ml);
- Soki owocowe szklane butelki 100% min 100 porcji (1 porcja = min. 250ml);
- Woda mineralna szklana butelka 200 szt. (330ml) - 100 szt. gazowana, 100 szt. niegazowana;
- Ciasto (sernik z brzoskwiniami, murzynek z kokosem, kołacz z jabłkiem, ciasto bakaliowe itp.) min 150 porcji , (1 porcja = min. 100g);
- ciasteczka bankietowe mix (beziki, delicje, rurki z kremem, wafelki, kuleczki kokosowe i orzechowe, kruche rureczki itp.) min 50 porcji (1 porcja = min. 100 g);
- Rogaliki drożdżowe ( z czekoladą, marmoladą, budyniem) min. 60 porcji,
(1 porcja = min 100g)
- mini pączusie min 50 porcji, (1 porcja = min 50g)
- min 5 pater owocowych filetowanych (owoce obrane ze skórki, krojone w plastry, ćwiartki itp.) min. 100 porcji min. 100g
Ciepłe dania dla 200 osób dostępne od godz.13.00 podane w porcelanowej zastawie, wystój stołu szwedzkiego oraz obsługa kelnerska :
- Polędwiczki wieprzowe pod serową kołderką lub polędwiczki wieprzowe w żurawinowym sosie lub polędwiczki wieprzowe w szynce parmeńskiej otulone sosem borowikowym, min 70 porcji (1 porcja = min 200 g);
- Duszona wołowina z migdałami w sosie chrzanowym
lub pieczeń ze schabu faszerowana mięsem w sosie ogórkowym min 70 (1 porcja = min 200g);
- Łosoś marynowany w soku ananasowym lub Filet z łososia w sezamie
w szmaragdowym sosie lub Grillowany łosoś z puree z jabłek i kopru włoskiego min 60 porcji (1 porcja = min. 200 g);
- Kluseczki gnocchi - 70 porcji, (1 porcja min 7 szt.);
- Kuleczki ryżowo-serowe w panierce - 70 porcji (1 porcja = 3 szt.);
- Ziemniaki country zapiekane z ziołami (1 porcja = min. 250 g) lub krokieciki ziemniaczane w panierce (1 porcja = 2 szt.) - 60 porcji
- Zestaw surówek / mix sałat - surówka colesław z oliwą - mix sałat z serem camambert, warzywami i słonecznikiem w miodowym sosie winegret - bukiet warzyw gotowanych 200 porcji (1 porcja = min. 150 g).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 10.09.2015 r. w godzinach od 9.00 do zakończenia spotkania tj. max. do godz. 17:00.
Miejsce świadczenia usługi: Centrum Wystawienniczo Kongresowe w Opolu,
ul. Wrocławska 158, 45-835 Opole
OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową lub posiadać podane imię i nazwisko Wykonawcy,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- być podpisana czytelnie przez wykonawcę,
- posiadać cenę ofertową brutto za całość zamówienia (liczbowo i słownie).
Ofertę należy sporządzić według następującej kalkulacji:
Ogółem cena oferty wynosi brutto ………………………zł (słownie: …………………………………………………………….) Płatność za przedmiot zamówienia nastąpi w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. |
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
mpiechaczek@rcre.opolskie.pl, lub pisemnie na adres Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, pok. 1.23. do dnia 01.09.2015 r. do godziny 11:00.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie:
http://bip.rcre.opolskie.pl/511/28/zamowienia-do-30000.html
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: cena ofertowa - 100%.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w szczególności z Wykonawcą, którego oferta jest najkorzystniejsza.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacjigdy cena oferowana brutto przekroczy kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: http://bip.rcre.opolskie.pl/511/28/zamowienia-do-30000.html
Dodatkowo Wykonawcy, zostaną powiadomieni o tym fakcie przy pomocy poczty elektronicznej.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela kierownik projektu Adam Koj pod numerem telefonu 77 404 75 45, tel. kom. +48 601 54 79 68 oraz adresem
email: akoj @rcre.opolskie.pl.
Z poważaniem
Dyrektor
mgr Lesław Tomczak