Powiększ czcionkę za pomocą skrótu klawiszowego CTRL +, a pomniejsz za pomocą CTRL -

Zapytanie ofertowe dotyczy usługi cateringu podczas Podsumowania branżowych spotkań roboczych

Zapytanie ofertowe

 

dotyczy usługi cateringu podczas Podsumowania branżowych spotkań roboczych przedstawicieli opolskich przedsiębiorstw, JST prowadzących szkoły, dyrektorów szkół oraz opolskich instytucji oświatowych w Centrum Wystawienniczo Kongresowym w Opolu dla 200 osób w dniu
10 września 2015 r.

 

 

  1. ZAMAWIAJĄCY

Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole,
tel.:+48774579895, fax: +48774552979

http://www.rcre.opolskie.pl kontakt@rcre.opolskie.pl

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i serwisowaniu w warunkach restauracyjnych poczęstunku podczas Podsumowania branżowych spotkań roboczych przedstawicieli opolskich przedsiębiorstw, JST prowadzących szkoły, dyrektorów szkół oraz opolskich instytucji oświatowych.

 

Poprzez świadczenie usług cateringowych Zamawiający rozumie się usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

 

Świadczenie usług cateringowych będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu.

 

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:

- okrągłych stolików koktajlowych w pokrowcach do spożywania dań na stojąco (średnica  stolika 60-70 cm, wysokość regulowana min. 110 cm) min. 45szt.;

- 2 osób do organizacji i obsługi szatni od godz. 9.00 do zakończenia spotkania;

- profesjonalnej obsługi kelnerskiej min. 8 osób dostępnych od godz. 9.00 do zakończenia spotkania;

- 12 białych obrusów na 12 dużych stołów „powiatowych”, przy których zasiadać będą goście o wymiarach min. 285 x 190;

- zastawy porcelanowej i szklanej z jednej serii, bez wzorów firmowych i informacji reklamowych dla min 200 osób;

- dekoracji florystycznej wykonane z żywych kwiatów, każdy stół „powiatowy” przyozdobiony kwiatami;

- obrusów z falbanami do stołów (skirting) oraz pokrowce na stoliki koktajlowe wymagane w kolorze białym;

- kawy serwowanej z ekspresów ciśnieniowych kawa ziarnista, świeżo mielona bezpośrednio przed podaniem (co najmniej dwa ekspresy);

- herbaty do wyboru ( co najmniej 6 smaków ) podana w ekspozytorach na herbatę

- warnika podgrzewającego wodę do zaparzenia herbaty – 2 szt.;

- dań gorących w profesjonalnych otwieranych podgrzewaczach typu roll-top;

- zapewnienie kolorowego oświetlenia sali konferencyjnej min 6 par reflektorków min. 500 wat każdy;

- podświetlenie stołów szwedzkich;

- Na każdym stole dostępne serwetki jednorazowe podawane w serwetnikach.

 

Usługa cateringowa wraz z obsługą kelnerską

 

Ciągły serwis kawowy + słodki poczęstunek wraz z napojami (woda mineralna gazowana, niegazowana w szklanych butelkach, soki owoce w szklanych butelkach co najmniej 3 rodzaje) bez ograniczeń dla 200 osób dostępne od godz. 9.00 do zakończenia spotkania.

 

- Kawa z ekspresu ciśnieniowego + mleczko, cukier -  min. 300 porcji, (1 porcja = min. 180 ml);

- Herbata w saszetkach (czarna, zielona, owocowa) + cytrynka, cukier -  min. 200 porcji, (1 porcja = min. 180ml);

- Soki owocowe szklane butelki 100% min 100 porcji (1 porcja =  min. 250ml);

- Woda mineralna szklana butelka 200 szt. (330ml) - 100 szt. gazowana, 100 szt. niegazowana;

- Ciasto (sernik z brzoskwiniami, murzynek z kokosem, kołacz z jabłkiem, ciasto bakaliowe itp.) min 150 porcji , (1 porcja =  min. 100g);

- ciasteczka bankietowe mix  (beziki, delicje, rurki z kremem, wafelki, kuleczki kokosowe i orzechowe, kruche rureczki itp.)  min 50 porcji (1 porcja = min. 100 g);

- Rogaliki drożdżowe ( z czekoladą, marmoladą, budyniem) min. 60 porcji,
(1 porcja = min 100g)

- mini pączusie min 50 porcji, (1 porcja = min 50g)

-  min 5 pater owocowych filetowanych (owoce obrane ze skórki, krojone w plastry, ćwiartki itp.) min. 100 porcji min. 100g

Ciepłe dania dla 200 osób  dostępne od godz.13.00 podane w porcelanowej zastawie, wystój stołu szwedzkiego oraz obsługa kelnerska :

 

- Polędwiczki wieprzowe pod serową kołderką  lub polędwiczki wieprzowe w żurawinowym sosie lub polędwiczki wieprzowe  w szynce parmeńskiej otulone sosem borowikowym, min 70 porcji (1 porcja = min 200 g); 


- Duszona wołowina z migdałami w sosie chrzanowym
lub pieczeń ze schabu faszerowana mięsem w sosie ogórkowym min 70 (1 porcja = min 200g);

- Łosoś marynowany w soku ananasowym  lub Filet z łososia w sezamie
w szmaragdowym sosie lub Grillowany łosoś z puree z jabłek i kopru włoskiego min 60 porcji (1 porcja = min. 200 g);

- Kluseczki gnocchi  - 70 porcji, (1 porcja min 7 szt.);

- Kuleczki ryżowo-serowe w panierce  - 70 porcji (1 porcja = 3 szt.);

          - Ziemniaki country zapiekane z ziołami   (1 porcja = min. 250 g) 
lub krokieciki ziemniaczane w panierce (1 porcja = 2 szt.) - 60 porcji

          - Zestaw surówek / mix sałat 
- surówka colesław z oliwą
- mix sałat z serem camambert, warzywami i słonecznikiem w miodowym sosie winegret
- bukiet warzyw gotowanych 200 porcji  (1 porcja = min. 150 g).

 

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

 

  1. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 10.09.2015 r. w godzinach od 9.00 do zakończenia spotkania tj. max. do godz. 17:00.

 

Miejsce świadczenia usługi: Centrum Wystawienniczo Kongresowe w Opolu,
ul. Wrocławska 158, 45-835 Opole

 

 

  1. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Oferta powinna być:

- opatrzona pieczątką firmową lub posiadać podane imię i nazwisko Wykonawcy,

- posiadać datę sporządzenia,

- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

- być podpisana czytelnie przez wykonawcę,

- posiadać cenę ofertową brutto za całość zamówienia (liczbowo i słownie).

 

Ofertę należy sporządzić według następującej kalkulacji:

Ogółem cena oferty wynosi brutto ………………………zł

(słownie: …………………………………………………………….)

Płatność za przedmiot zamówienia nastąpi w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.

 

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
mpiechaczek@rcre.opolskie.pl, lub pisemnie na adres Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, pok. 1.23. do dnia 01.09.2015 r. do godziny 11:00.

2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

5. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie:

http://bip.rcre.opolskie.pl/511/28/zamowienia-do-30000.html

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.

 

VI. OCENA OFERT

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: cena ofertowa - 100%.

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w szczególności z Wykonawcą, którego oferta jest najkorzystniejsza.

  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacjigdy cena oferowana brutto przekroczy kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: http://bip.rcre.opolskie.pl/511/28/zamowienia-do-30000.html

Dodatkowo Wykonawcy, zostaną powiadomieni o tym fakcie przy pomocy poczty elektronicznej.

 

 

 

VIII. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela kierownik projektu Adam Koj pod numerem telefonu 77 404 75 45, tel. kom. +48 601 54 79 68 oraz adresem
email: akoj @rcre.opolskie.pl.

 

 

                              Z poważaniem

                                           Dyrektor

                                                                                             mgr Lesław Tomczak

 

DOCwzor umowy.doc
DOCXZapytanie ofertowe.docx
DOCWyniki 9.2.doc
 

  • Opublikował: Artur Nowak, data publikacji: 24-08-2015 15:21
  • Modyfikował: Krzysztof Sielchanowicz, data modyfikacji: 03-09-2015 12:42
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Maria Piechaczek
  • Data wytworzenia: 24-08-2015
  • Ilość wyświetleń: 391
  • Link do strony: http://bip.rcre.opolskie.pl/799/28/zapytanie-ofertowe-dotyczy-uslugi-cateringu-podczas-podsumowania-branzowych-spotkan-roboczych.html
  • Opublikował: Artur Nowak, data publikacji: 24-08-2015 15:21
  • Modyfikował: Krzysztof Sielchanowicz, data modyfikacji: 03-09-2015 12:42
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Maria Piechaczek
  • Data wytworzenia: 24-08-2015
  • Ilość wyświetleń: 391
  • Link do strony: http://bip.rcre.opolskie.pl/799/28/zapytanie-ofertowe-dotyczy-uslugi-cateringu-podczas-podsumowania-branzowych-spotkan-roboczych.html
  • Data publikacji: 24-08-2015 15:21 przez: Artur Nowak
  • Data modyfikacji: 03-09-2015 12:42 przez: Krzysztof Sielchanowicz
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Maria Piechaczek
  • Data wytworzenia: 24-08-2015
  • Ilość wyświetleń: 391
Rozwiń rejestr zmian plików
Rozwiń rejestr zmian strony
  •  
    03-09-2015, godz. 12:42:30
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
  •  
    24-08-2015, godz. 15:21:23
    Modyfikacja strony przez: Artur Nowak
Dane adresowe:

Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
45-315 Opole
ul. Głogowska 27

 

tel.: +48774579895
fax: +48774552979
e-mail: kontakt@rcre.opolskie.pl