Opole, dnia 15.04.2015r.
Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego
o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro
dotyczy zamówienia na usługę naprawy kserokopiarki w Regionalnym Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu
(skrócona nazwa postępowania)
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego zakres przedstawiony w pkt II.
Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole,
tel.: 77 4579895,
fax: 77 4552979,
mail: kontakt@rcre.opolskie.pl,
http://www.rcre.opolskie.pl.
Przedmiotem zamówienia jest naprawa kserokopiarki – urządzenia wielofunkcyjnego TOSHIBA 2540CSE w Regionalnym Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu przy ul. Głogowskiej 27 w Opolu.
Naprawa obejmuje wymianę lub renowację uszkodzonego elementu, sekcji, zespołu kserokopiarki- urządzenia wielofunkcyjnego
Zakres naprawy co najmniej obejmuje:
1.Wymianę kompletu bębnów
2.Wymianę dewelopera czarnego
3.Wymianę deweloperów kolor
4.Regulację urządzenia
5.Aktualizację oprogramowania
W przypadku montażu części zamiennych wymaga się części fabrycznie nowych, posiadających parametry zgodne z przewidzianymi przez producenta ww. urządzenia, zużyte części urządzenia wykonawca zutylizuje na własny koszt.
Na wykonaną naprawę kserokopiarki zamawiający wymaga gwarancji 12 miesięcy
Pozostałe dane urządzenia:
- producent: TOSHIBA Zamawiający umożliwia wykonawcom dokonanie wizji lokalnej urządzenia jak również dokonanie niezbędnej diagnostyki celem prawidłowego skalkulowania oferty. W tym celu należy skontaktować się na dzień przed planowaną wizją z Panem Andrzejem Fojtarem tel. 774432839. Cena oferty ma obejmować koszt dojazdu do siedziby zamawiającego, koszt transportu urządzenia do serwisu, koszt wymienianych części oraz wszystkie inne koszty związane z naprawą urządzenia. |
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 2 tygodni od dnia zlecenia usługi.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu,
ul. Głogowska 27
Oferta powinna:
Ofertę należy sporządzić według następującej kalkulacji:
Ogółem cena oferty wynosi brutto ……………………… zł (słownie: …………………………………………………………….) Oprócz ceny proszę również o podanie: Termin realizacji: do 2 tygodni od dnia zlecenia usługi. Płatność po realizacji usługi w terminie 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku. Podstawą wystawienia faktury jest protokół odbioru podpisany przez Strony. Termin gwarancji na wykonaną usługę naprawy kserokopiarki wynosi .........................(minimum 12 miesięcy) licząc od daty odbioru usługi. |
Płatność będzie zrealizowana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 14 dni od dnia, w którym została odebrana prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury jest protokół odbioru podpisany przez Strony.
Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: cena ofertowa – 100 %.
Dodatkowych informacji udziela Małgorzata Hejduk pod numerem telefonu 77-404-75-39 oraz adresem email:
Z poważaniem
Dyrektor
mgr Lesław Tomczak