Opole, dnia 14.11.2014r.
Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego
o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro
dotyczy zamówienia na dostawę sprzetu komputerowego i multimedialnego dla Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu
(skrócona nazwa postępowania)
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego zakres przedstawiony w pkt II.
Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole,
tel.: 77 4579895,
fax: 77 4552979,
mail: kontakt@rcre.opolskie.pl,
http://www.rcre.opolskie.pl.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzetu komputerowego i multimedialnego dla Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzetu komputerowego i multimedialnego dla Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu, szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz rzeczowo - cenowy.
Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom opisanym w zapytaniu, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zapytaniu cenowym w ofercie należy złożyć:
- kalkulację cenową, sporządzoną w oparciu o wykaz rzeczowo-cenowy stanowiący załączniki nr 1 do zapytania cenowego w załączniku tym zamawiający żąda opisu oferowanego sprzętu, wykonawca winien podać typ, model, producenta oferowanego sprzętu oraz parametry i możliwości oferowanego sprzętu.
UWAGA: Brak którejkolwiek pozycji w danym wykazie rzeczowo-cenowym, spowoduje odrzucenie oferty.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
- Wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, niewadliwe, dopuszczone do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolne od wad fizycznych i prawnych, tj. nieobciążone prawami osób trzecich.
- Opisy/instrukcje obsługi w języku polskim.
- Dostawa na koszt Wykonawcy.
- Wymagania dotyczące gwarancji:
a) Wymagana gwarancja: minimum 24 miesięcy
b) Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii. Po tym terminie, jeśli czas naprawy przedłuży się powyżej 14 dalszych dni, Wykonawca dostarczy, na prośbę Zamawiającego, zastępczy asortyment o równorzędnych parametrach (lub lepszych).
c) Wykonawca zobowiązuje się wymienić asortyment, który uległ awarii na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw.
- Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
32322000-6 Urządzenia multimedialne
30213200-7 Komputer tablet
30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
30213100-6 Komputery przenośne
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 7 dni od dnia podpisania umowy
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Miejsce dostawy: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole
Oferta powinna:
Ofertę należy sporządzić według następującej kalkulacji:
Ogółem cena oferty wynosi brutto ……………………… zł (słownie: …………………………………………………………….) Cena ofertowa brutto podana w ofercie musi wynikać z kalkulacji przygotowanej
Oprócz ceny proszę również o podanie: Termin realizacji dostawy: do 7 dni od dnia podpisania umowy Udzielamy gwarancji na przedmiot zamówienia na okres …………… (minimum 24 miesiące) Płatność po realizacji dostawy w terminie 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku. Podstawą wystawienia faktury jest protokół odbioru podpisany przez Strony. |
Płatność będzie zrealizowana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 14 dni od dnia, w którym została odebrana prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury jest protokół odbioru podpisany przez Strony.
Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: cena ofertowa – 100 %.
Dodatkowych informacji udziela Małgorzata Hejduk pod numerem telefonu 77-404-75-39 oraz adresem email:
Załączniki:
Z poważaniem
Dyrektor
mgr Lesław Tomczak
zapytnie dostawa sprzetu.docx
zalacznik nr 2 umowa.doc
zalacznik nr 1 szczegolowy opis przedmotu zamowienia.docx
odp do zapytnia dostawa sprzetu.docx
zalacznik nr 1 szczegolowy opis przedmotu zamowienia(1).docx
odp do zapytnia dostawa sprzetu.docx
zalacznik nr 1 szczegolowy opis przedmotu zamowienia(1)(1).docx
wyniki.docx