Przetarg nieograniczony na dostawę wyposażenia do pracowni eksperymentalnych, pomoce do realizacji zajęć w szkołach oraz upominków dla uczniów na potrzeby projektu systemowego Edukacja ku Przyszłości
Numer ogłoszenia: 468650 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji , Ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 774 579 895, faks 774 552 979.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę wyposażenia do pracowni eksperymentalnych, pomoce do realizacji zajęć w szkołach oraz upominków dla uczniów na potrzeby projektu systemowego Edukacja ku Przyszłości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni eksperymentalnych, pomoce do realizacji zajęć w szkołach oraz upominków dla uczniów na potrzeby projektu systemowego Edukacja ku Przyszłości Część I Pomoce do realizacji zajęć w szkołach uczestniczących w działaniu Zaczarowany Świat Mikroskopy Lunety Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. Część II Upominki dla uczniów uczestniczących w konkursie na eksperyment przyrodniczy w ra-mach projektu Zestaw łamigłówek drucianych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SIWZ. Część III Wyposażenie pracowni P1 Niezwykła masa magnetyczna Tuba solarna Okulary dyfrakcyjne Koło (wahadło) Maxwella Magiczny kwadrat Ognista pompka Koraliki UV Magiczny Bank Duża Kula Plazmowa Światłowody kolorowe Schodząca metalowa sprężyna Piaskowe Wahadło - figury Lissajous Ferrofluid 10 m Duży Termometr Galileusza, min 50 cm i 9 kulek Kamień celtycki (komplet 30szt) Klisza magnetyczna Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1c do SIWZ. Część IV Wyposażenie pracowni P2 Sprężyna wędrująca Półkule magdeburskie Sprężyna do demonstracji fali podłużnej Generator funkcyjny - wzmacniacz DC z licznikiem częstotliwości Wibrator elektromechaniczny Linka gumowa (2m) Płyta rezonansowa - kwadrat Płyta rezonansowa - koło Sprężyny płaskie do doświadczeń z rezonansu Komplet przewodów z uchwytem (21 sztuk) Multimetr cyfrowy Dzielnik zasilający do próbnika mikrofonowego Zasilacz regulowany 24 V (AC/DC) Zasilacz laboratoryjny 0-30V/3A DC Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1d do SIWZ. Część V Wyposażenie pracowni P3 Kamera termowizyjna - zestaw edukacyjny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1e do SIWZ. Część VI Wyposażenie pracowni P4 Komplet alkogoogli (promilogogli) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1f do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 39.16.20.00-5, 38.54.00.00-2, 38.29.60.00-6, 38.30.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że: należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę wyposażenia podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: a) Wykazu dostaw minimum 1 dostawy wyposażenia podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru - załącznika nr 2 do SIWZ, b) dokumentów potwierdzających, że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom opisanym w SIWZ, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ w ofercie należy złożyć: - kalkulacja cenowa, sporządzona w oparciu o wykaz rzeczowo-cenowy stanowiący załącznik nr 1 a-f do SIWZ do każdej części na którą składana jest oferta UWAGA: Brak którejkolwiek pozycji w wykazie rzeczowo-cenowym, spowoduje odrzucenie oferty. Należy podać nazwę producenta i oznaczenie produktu oferowanego w wykazie rzeczowo -cenowym w kolumnie 3 Proponowany asortyment nazwa produktu, producent, dokładny opis, nr katalogowy wypełniają wszyscy Wykonawcy bez względu na to czy oferują równoważny przedmiot zamówienia czy też nie.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 5 do SIWZ, b) kalkulacja cenowa, sporządzona w oparciu o wykaz rzeczowo-cenowy stanowiący załącznik nr 1 a-f do SIWZ (w zależności na którą część składana jest oferta) UWAGA: Brak którejkolwiek pozycji w wykazie rzeczowo-cenowym, spowoduje od-rzucenie oferty c) pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego). d) Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (patrz pkt 9.2 SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów przed-kłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów okre-ślonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, umożliwiających wykonanie zamó-wienia, według załącznika nr 7 do SIWZ lub wykonawca udowodni w inny sposób iż będzie dyspo-nował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia np. przedłoży zawarte umowy czy oświadczenia, a jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 10.2 SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust.2. 2. Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) Zmiana przedmiotu umowy w zakresie jego parametrów jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu Stron umowy. Zmiana ta nie może powodować pogorszenia jakości produktu; b) Wydłużenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, na wniosek Zamawiającego będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Wykonawcy. c) Wydłużenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, na wniosek Wykonawcy będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i będzie możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia tego terminu wynika z przyczyn obiektywnych, tj. niezależnych od Wykonawcy. d) Skrócenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. e) Zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. f) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. g) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. h) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1umowy. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku takiego odstąpienia, nie stosuje się kar określonych w § 5 ust. 4 niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rcre.opolskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji 45-315 Opole ul. Głogowska 27 Sekretariat - parter.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2012 godzina 13:30, miejsce: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji 45-315 Opole ul. Głogowska 27 Sekretariat - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa realizowana jest na potrzeby Projekt systemowy Edukacja ku przyszłości, nrPOKL.09.01.02-16-075/11, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europej-skiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
zalacznik 1a-i formularz rzeczowo-cenowy.xls
zalacznik nr 2 Wykaz wykonanych dostaw.doc
zalacznik nr 3 oswiadczenie z art 24.doc
Zalacznik nr 4 oswiadczenie z art 22.docx
zalacznik nr 5 formularz ofertowy.doc
zalacznik nr 7 pisemne zobowiązanie .doc
informacja o wyborze strona.doc
zalacznik do informacji o wyborze.doc
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy.pdf