Powiększ czcionkę za pomocą skrótu klawiszowego CTRL +, a pomniejsz za pomocą CTRL -

Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu dydaktycznego w ramach Projektu POKL.09.04.00-16-002/13 pn.„Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI w.”.

Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:34061-2014:TEXT:PL:HTML
Polska-Opole: Pomoce dydaktyczne
2014/S 022-034061
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Regionalne Centrum Rozwoju Edukacjiul. Głogowska 27Osoba do kontaktów: Ryszard Kubiak45-315 OpolePOLSKATel.: +48 774579895E-mail: kontakt@rcre.opolskie.pl, rkubiak@rcre.opolskie.plFaks: +48 774552979
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.rcre.opolskie.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego orazdynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e)punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)
Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Edukacja
I.4)
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)
Opis
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu dydaktycznego w ramach Projektu POKL.09.04.00-16-002/13 pn.„Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI w.”.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczeniausług
Dostawy
Kupno
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: OśrodekSzkoleniowy RCRE, 46-053 Niwki, ul. Wiejska 17.
Dz.U./S S22
31/01/2014
34061-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
2/10
31/01/2014S22
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2/10
Kod NUTS PL522
II.1.3)
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów(DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu
4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego w ramach ProjektuPOKL.09.04.00-16-002/13 pn. „Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela dofunkcjonowania w szkole XXI w.”
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych ifunkcjonalnych dotyczący zamawianego sprzętu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotuzamówienia – specyfikacja techniczna – formularz-rzeczowo cenowy).
4.3. Dostawa sprzętu dydaktycznego jako wyposażenie pracowni eksperymentalnej – Ogród do-świadczeniaŚwiata NIWKI będzie zrealizowana będzie bezpośrednio pod adres: Ośrodek Szkoleniowy RCRE, 46-053 Niwki,ul. Wiejska 17.
Zamawiający w załączniku nr 1 do SIWZ podał przykładowe modele producenta spełniające minimalnewymagania techniczne. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, oznacza to, że Wykonawca możezaproponować inny sprzęt, lecz o parametrach technicznych nie gorszych niż podane przez Zamawiającegojako minimalne wymagania.
4.4. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt, a okres gwarancjibędzie liczony od daty przekazania Zamawiającemu bezusterkowego protokołu odbioru,
2) Wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi we wskazanymwyżej okresie,
3) Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii,po tym terminie zobowiąże się wymienić produkt na nowy o równorzędnych parametrach (lub lepszych),
4) produkt będzie posiadał wszelkie niezbędne do normalnego funkcjonowania instrukcje i certyfikaty w językupolskim, w tym instrukcje obsługi,
5) wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe,niewadliwe, dopuszczone do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolne od wad fizycznych iprawnych, tj. nieobciążone prawami osób trzecich.
6) dostawa i montaż sprzętu na koszt wykonawcy.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
39162100, 39162110, 39162000
II.1.7)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): tak
II.1.8)
Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:
Szacunkowa wartość bez VAT: 108 732 PLN
Dz.U./S S22
31/01/2014
34061-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
3/10
31/01/2014S22
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3/10
II.2.2)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)
Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)
Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 2 (od udzielenia zamówienia)
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
14.1. Przystępując do przetargu każdy wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert,wnieść wadium w wysokości: 1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).
14.2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp.
14.3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunekbankowy Zamawiającego PKO S.A. nr rachunku:
nr rachunku: 74 1160 2202 0000 0001 3813 7657
z adnotacją: Wadium w postępowaniu nr 16/ZP/RCRE/POKL9.4/2014
14.4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga: W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, skuteczne jego wniesienie oznacza uznanierachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
14.5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, należy załączyć do oferty oryginałdokumentu potwierdzającego jego wniesienie (dokumentu tego nie należy scalać na trwale z ofertą). Złożeniekopii poręczenia lub gwarancji zostanie uznane za brak wniesienia wadium.
14.6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, kto reprezentuje Gwaranta. Gwarancjamusi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winienbyć złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny(z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemneżądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłatyzamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawozamówień publicznych.
14.7. W przypadku wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, składanego przezWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga, by w treści gwarancji,jako zobowiązani, byli wskazani wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zzastrzeżeniem zdania drugiego. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w w/w formach, wystawionegotylko na 1 Wykonawcę z grupy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jednak w takim przypadkuz treści gwarancji powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta, że przyjmuje on na siebieodpowiedzialność za wszystkich Wykonawców, którzy łącznie z nim wspólnie ubiegają się o udzieleniezamówienia.
14.8. Wykonawca, który zabezpieczy swoją ofertę nieakceptowaną formą wadium, zostanie wykluczony zpostępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
14.9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszejlub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jakonajkorzystniejsza, z zastrzeżeniem o którym mowa w pkt 14.14.
14.10. Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadiumniezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenianależytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
Dz.U./S S22
31/01/2014
34061-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
4/10
31/01/2014S22
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4/10
14.11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływemterminu składania ofert.
14.12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadiumna podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołaniajego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przezzamawiającego.
14.13. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami wprzypadku, gdy Wykonawca:
1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stroniewykonawcy.
14.14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca nie złoży na wezwaniezamawiającego dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówieńpublicznych, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie-leżących po jego stronie.
III.1.2)
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów jeregulujących:
Płatność za przedmiot umowy nastąpi na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty otrzymaniaprzez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
12. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna, Wykonawcyktórzy zawarli porozumienie regulujące ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) pod warunkiem, że takaoferta spełniać będzie następujące wymagania:
12.1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie obowiązywała wszystkich Wykonawcówwystępujących wspólnie.
12.2. Wykonawcy występujący jako konsorcjum lub każdy z Wykonawców, którzy zawarli porozumienieregulujące ich współpracę w celu uzyskania zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika (wyznaczyć lidera)do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich wpostępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
12.3. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego zostaniewybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zażąda umowy/porozumienia regulującego współpracę tych Wykonawców.
12.4. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców wchodzący wskład konsorcjum lub każdy z Wykonawców, którzy zawarli porozumienie regulujące ich współpracę w celuuzyskania zamówienia, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-11 ustawy Prawo zamówień publicznych.
12.5. Potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie Wykonawców w sumie musi spełniać wymaganewarunki.
12.6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z pełnomocnikiem (lideremkonsorcjum/ pełnomocnikiem spółki cywilnej/ pełnomocnikiem Wykonawców, którzy zawarli porozumienie).
12.7. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w przypadkuskładania oferty przez konsorcjum lub Wykonawców, którzy zawarli porozumie-nie regulujące ich współpracę wcelu uzyskania zamówienia, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkichczłonków konsorcjum lub każdego Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie (a nie tylko pełnomocnika
Dz.U./S S22
31/01/2014
34061-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
5/10
31/01/2014S22
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5/10
konsorcjum/ pełnomocni-ka Wykonawców, którzy zawarli porozumienie), natomiast w przypadku spółki cywilnejdane wszystkich wspólników oraz nazwę, siedzibę i adres spółki.
III.1.4)
Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)
Warunki udziału
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lubhandlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O zamówienie mogą ubiegać sięwykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 24b) ust. 3 ustawy Prawozamówień publicznych, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieńpublicznych, którzy złożyli:
10.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieńpublicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
10.2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówieńpublicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
10.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw dowykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania ofert.
10.4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca niezalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenielub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.5 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczeniazdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.6 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.7 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.8 Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, tj.w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331 zezmianami) albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do tej samej grupy kapitałowej - wzór oświadczeniao braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 2 pkt 5 stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
Zamawiający zwróci się do Wykonawców o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień do-tyczącychpowiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, istniejących między przedsiębiorcami, w celu ustaleniaczy nie zachodzą przesłanki wykluczenia Wykonawcy.
10.11 Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawozamówień publicznych polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych dowykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnićZamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególnościprzedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnychzasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Dz.U./S S22
31/01/2014
34061-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
6/10
31/01/2014S22
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6/10
Przykładowy wzór pisemnego zobowiązania, stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca może przedłożyćrównież zawarte umowy czy oświadczenia.
Uwaga:
Dokumenty, o których mowa wyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej zazgodność z oryginałem przez upoważnionego(ych) przedstawiciela(i) Wykonawcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pkt 12 SIWZ) oraz wprzypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26ust. 2b ustawy (patrz pkt 10.11 SIWZ), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tychpodmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lubdokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub którzy nie złożylipełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o którychmowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwepełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożeniaoferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone nawezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcęwarunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przezZamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Nieuzupełnienie brakujących oświadczeń i dokumentów w wyznaczonym terminie, a tym samym niewykazaniespełniania warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, aw konsekwencji odrzuceniem jego oferty.
11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiastdokumentów, o których mowa w:
11.1. pkt 10.3, 10.4, 10.5, 10.7 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wcałości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminuskładania ofert,
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert,
11.2. pkt 10.6 – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejscazamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt4-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
11.3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt powyżej zastępuje się je dokumentemzawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcyzłożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lubgospodarczego odpowiednio kraju miejsca za-mieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Terminy ważności dokumentów określonych w pkt 11.1 i 11.2stosuje się odpowiednio.
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
III.2.3)
Kwalifikacje techniczne
Dz.U./S S22
31/01/2014
34061-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
7/10
31/01/2014S22
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
7/10
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie:
a) wykazu głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane.
Wykaz należy sporządzić wg wzoru - załącznika nr 2 do SIWZ.
Za główne dostawy uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełnienia warunku, tj.: minimum jednądostawę wyposażenia podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia tj.: sprzętu lub pomocy dydaktycznych.
b) dowodów czy dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokołyodbioru).
Dowodami potwierdzającym czy dostawy zostały wykonane należycie są:
— poświadczenie lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy (np. referencje, protokołyodbioru),
— oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawcanie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie,zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wykazane w wykazie zostaływcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających czy dostawy tezostały wykonane należycie.
W razie konieczności, szczególnie gdy wykazy dostaw lub dowody potwierdzające czy dostawy zostaływykonane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio dowłaściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o przedłożenie dodatkowych informacji lubdokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
9.1 Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że: należycie wykonał,z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich trzech lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimumjedną dostawę główną, polegającą na dostawie wyposażenia podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia tj.:sprzętu lub pomocy dydaktycznych.
III.2.4)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)
Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Rodzaj procedury
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Dz.U./S S22
31/01/2014
34061-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
8/10
31/01/2014S22
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
8/10
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)
Informacje administracyjne
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
16/ZP/RCRE/POKL9.4/2014
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 10.3.2014 -12:00
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
10.3.2014 - 12:00
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 10.3.2014 - 12:30
Miejscowość:
Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, ul. Głogowska 27, pokój numer 2.4, I piętro, 45-315 Opole.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Dostawa sprzętu dydaktycznegorealizowana na potrzeby projektu systemowego POKL.09.04.00-16-002/13 pn. „Neurony na rzecz ucznia iszkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI w realizowanego w ramach ProgramuOperacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX, Działania 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty,współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie zdecyzją o dofinansowanie - uchwała ZWO nr 4146/2013 z dnia 1 października 2013 r.
VI.3)
Informacje dodatkowe
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczejul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: odwolania@uzp.gov.plTel.: +48 224587840Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Dz.U./S S22
31/01/2014
34061-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
9/10
31/01/2014S22
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
9/10
Faks: +48 224587800
VI.4.2)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 24.1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi,jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wynikunaruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochronyprawnej szczegółowo określone w dziale VI ww. ustawy Prawo zamówień publicznych.
24.2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętejw postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający zobowiązany jestna podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
24.3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca sięniezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określić żądanie oraz wskazywaćokoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
24.4. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania wtaki sposób, aby mógł on zapoznać się z treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiającymógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopiinastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27ust. 2 ustawy.
24.5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznympodpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
24.6. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołaniaw taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się,iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeliprzesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia pisemnie, faksem lub drogaelektroniczną.
24.7. W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji Zamawiający powtórzy czynność albo dokonazaniechanej czynności, informując o tym wykonawców w sposób przewidziany w ustawie dla tej czynności, nate czynności nie przysługuje odwołanie.
24.8. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłanie informacji o czynności Zamawiającegostanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawypzp, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
24.9. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, także wobec postanowień specyfikacji istotnychwarunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiejlub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej.
24.10. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 24.8 i 24.9 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, wktórym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było po-wziąć wiadomość o okolicznościachstanowiących podstawę do jego wniesienia.
24.11. Zamawiający przesyła niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopię odwołaniainnym wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli odwołanie dotyczytreści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamieszcza jąrównież na stronie internetowej, na której jest zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu lub jest udostępnianaspecyfikacja, wzywając wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego.
24.12. Jeżeli Zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze ofertynajkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
— 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
Dz.U./S S22
31/01/2014
34061-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
10/10
31/01/2014S22
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
10/10
— 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym UniiEuropejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
24.13. Odwołanie rozpoznaje Izba w terminie 15 dni od dnia doręczenia Prezesowi Izby. Na orzeczenie Izbystronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
24.14. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Opolu, za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie i nazasadach określonych w art. 198 a -198 g ustawy Prawo zamówień publicznych.
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczejul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: odwolania@uzp.gov.plTel.: +48 224587840Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48 224587800
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
27.1.2014

DOCSprzet dydaktyczny - SIWZ.doc

PDFSprzęt dydaktyczny ogłoszenie o zamówieniu.pdf

XLSzalacznik nr 1 - wykaz rzeczowo cenowy.xls

DOCzalacznik nr 2 wykaz wykonanych dostaw.doc

DOCzalacznik nr 3 oswiadczenie z art 24..doc

DOCXzalacznik nr 4 oswiadczenie z art 22.docx

DOCzalacznik nr 5 formularz ofertowy.doc

DOCzalacznik nr 6 wzor umowy.doc

DOCzalacznik nr 7 pisemne zobowiązanie.doc

DOCzalacznik nr 8 oswiadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc

PDFSprzęt dydaktyczny sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu.pdf

DOCSprzęt dydaktyczny II - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.doc

DOCSprzęt dydaktyczny II - załącznik do informacji o wyborze.doc

PDFSprzęt dydaktyczny - ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf

  • Opublikował: Krzysztof Sielchanowicz, data publikacji: 31-01-2014 13:46
  • Modyfikował: Krzysztof Sielchanowicz, data modyfikacji: 25-04-2014 11:45
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Ryszard Kubiak
  • Data wytworzenia: 31-01-2014
  • Ilość wyświetleń: 839
  • Link do strony: http://bip.rcre.opolskie.pl/422/15/przetarg-nieograniczony-na-dostawe-sprzetu-dydaktycznego-w-ramach-projektu-pokl090400-16-00213-pnneurony-na-rzecz-ucznia-i-szkoly-przygotowanie-nauczyciela-do-funkcjonowania-w-szkole-xxi-w.html
  • Opublikował: Krzysztof Sielchanowicz, data publikacji: 31-01-2014 13:46
  • Modyfikował: Krzysztof Sielchanowicz, data modyfikacji: 25-04-2014 11:45
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Ryszard Kubiak
  • Data wytworzenia: 31-01-2014
  • Ilość wyświetleń: 839
  • Link do strony: http://bip.rcre.opolskie.pl/422/15/przetarg-nieograniczony-na-dostawe-sprzetu-dydaktycznego-w-ramach-projektu-pokl090400-16-00213-pnneurony-na-rzecz-ucznia-i-szkoly-przygotowanie-nauczyciela-do-funkcjonowania-w-szkole-xxi-w.html
  • Data publikacji: 31-01-2014 13:46 przez: Krzysztof Sielchanowicz
  • Data modyfikacji: 25-04-2014 11:45 przez: Krzysztof Sielchanowicz
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Ryszard Kubiak
  • Data wytworzenia: 31-01-2014
  • Ilość wyświetleń: 839
Rozwiń rejestr zmian plików
Rozwiń rejestr zmian strony
  •  
    25-04-2014, godz. 11:45:58
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
  •  
    22-03-2014, godz. 21:44:43
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
  •  
    03-02-2014, godz. 10:20:24
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
  •  
    31-01-2014, godz. 13:46:12
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
Dane adresowe:

Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
45-315 Opole
ul. Głogowska 27

 

tel.: +48774579895
fax: +48774552979
e-mail: kontakt@rcre.opolskie.pl