Opole, 24.09.2013 r.
Zapytanie ofertowe
dotyczy zamówienia na usługi informatyczne dla RCRE
I. ZAMAWIAJĄCY
Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, tel.:+48774579895,
fax: +48774552979
http://www.rcre.opolskie.pl kontakt@rcre.opolskie.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest usługa informatyczna dla RCRE, w ramach potrzeby Projektu Programu NIWKI 2013 Program jest finansowany ze środków Konsulatu Republiki Federalnej Niemiec oraz Samorządów Województwa Opolskiego i Śląskiego
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Nr |
specyfikacja |
1 |
Usługa Administratora Platformy Projektowej polegać będzie w szczególności na: - założeniu kursów na platformie Moodle, - bieżącym administrowaniu platformą Moodle, - zarządzaniu użytkownikami platformy, - współpracy w zakresie implementacji kursów na platformie, - monitorowaniu i dbaniu o bezpieczeństwo zasobów platformy projektowej, - udzielaniu pomocy użytkownikom platformy w zakresie technicznym, - dbanie o poprawne funkcjonowanie platformy Moodle, - tworzenie kopii zapasowych platformy, - tworzeniu raportów aktywności platformy, - współpracy z koordynatorem programu w zakresie działań na platformie Moodle. Zleceniobiorca zobowiązuje się świadczyć usługę do końca listopada 2013 r. razem w programie nie mniej niż 35 h. Jednak Zleceniobiorca zobowiązany jest wykonać w całości przedmiot zamówienia bez żądania dodatkowego wynagrodzenia. Zleceniodawca nie gwarantuje równomiernego rozłożenia wykonywanych czynności w każdym miesiącu trwania programu, a Zleceniobiorca wykonuje zlecone czynności bez określonego czasu wyznaczonego przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu umowy. W zależności od potrzeb realizacji zadań w projekcie przewiduje się, iż wykonywanie zadań odbywać się może zarówno w godzinach do południa, jak i po południu. Zakłada się, że Zleceniobiorca musi podjąć działanie na platformie projektowej, jeżeli zaistnieje taka konieczność zgłoszona przez Zleceniodawcę, w ciągu 2 godzin od chwili zgłoszenia. Zleceniobiorca zobowiązuje się do stawiennictwa na wezwanie Zleceniodawcy w siedzibie RCRE w celu zebrania informacji do prawidłowego administrowania platformą projektową, składania niezbędnych wyjaśnień i prowadzenia instruktarzy dla użytkowników platformy.
|
2 |
Usługa Administratora Strony będzie polegała w szczególności na: - założeniu strony internetowej programu - zarządzaniu zasobami, wbudowanym interfejsem administratora strony, które mają zostać umieszczone na stronie internetowej programu, - umieszczaniu na stronie, wbudowanym interfejsem administratora strony, dokumentów dla uczestników programu, bieżących wydarzeń programu, innych informacji wynikających z bieżących potrzeb programu oraz ich aktualizacja i archiwizacja, - zgłaszaniu do koordynatora programu potrzeby zmian wizualizacji strony w trakcie jej aktywności w programie, - przekazywaniu do koordynatora programu uwag i sugestii dotyczących treści informacyjnych strony od osób ją odwiedzających, - raportowaniu aktywności odwiedzających stronę programu (odczytanie i gromadzenie danych na temat „wejść ” na stronę), - uczestnictwu w przygotowywaniu odpowiedzi na składane zapytania przez odwiedzających stronę programu, - współpracy z administratorem i moderatorem strony projektowej w zakresie wymiany informacji na temat zidentyfikowanych problemów technicznych odwiedzających stronę programu, - zamieszczeniu na stronie programu scenariuszy zajęć w ilości min.30 Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji przewiduje, że usługa winna być wykonywana każdorazowo na jego żądanie oraz w trakcie stałych dyżurów na stronie www. Okres współpracy od dnia podpisania umowy – do listopad 2013 r. Szacowany czas realizacji usługi około 75 godzin. Przewiduje się płatność na zakończenie programu bez żądania dodatkowego wynagrodzenia za wykonanie prac przekraczających szacowany czas usługi.
|
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2013r .
IV. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna:
- być opatrzona pieczątką firmową lub posiadać podane imię i nazwisko Wykonawcy,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- być podpisana czytelnie przez wykonawcę.
Ofertę należy sporządzić według następującej kalkulacji:
cena ofertowa (brutto) wynosi (słownie: …………………………………………………………….) Termin realizacji usługi od dnia podpisania umowy do 30.11.2013r . Płatność w terminie 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.
|
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: mhejduk@rcre.opolskie.pl, lub pisemnie na adres Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, pok. 1.2. do dnia do dnia 30.09.2013 roku do godziny 12:00.
2. Wybór najkorzystniejszej zostanie ogłoszony pod adresem: http://bip.rcre.opolskie.pl/41/14/zamowienia_do_14000euro.html
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: http://bip.rcre.opolskie.pl/41/14/zamowienia_do_14000euro.html
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: cena ofertowa - 100%.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: http://bip.rcre.opolskie.pl/41/14/zamowienia_do_14000euro.html. Dodatkowo oferent, którego oferta zostanie wybrana, zostanie powiadomiony o tym fakcie przy pomocy poczty elektronicznej.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Izabela Szczepańska pod numerem telefonu 77-404-75-88
oraz adresem email:
Z poważaniem
Dyrektor
mgr Lesław Tomczak
zapytanie ofertowe usluga informatyczna projekt NIWKI 2013.docx