Opole: Przetarg nieograniczony na usługę organizacji szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pod nazwą: Kompetentne kadry oświaty kapitałem regionu - III edycja
Numer ogłoszenia: 268406 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji , Ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 774 579 895, faks 774 552 979.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę organizacji szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pod nazwą: Kompetentne kadry oświaty kapitałem regionu - III edycja.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji szkolenia i pełnieniu funkcji nauczyciela prowadzącego zajęcia dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowych usytuowanych na obszarach wiejskich województwa opolskiego, w ramach projektu pod na-zwą: Kompetentne kadry oświaty kapitałem regionu - III edycja, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Działania 9.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. CZĘŚĆ 1 Temat szkoleń: Obsługa komputera z certyfikatem europejskim Liczba szkoleń w danej części: 3 ( 3 grupy po co najmniej 12 osób) Liczba godzin w każdym ze szkoleń: 40 godz. stacjonarnych Miejsce szkoleń: pracownia komputerowa posiadająca certyfikację lub umowę na jednorazowe przeprowadzenie egzaminów certyfikujących w województwie opolskim lub w sali Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu (siedziba Zamawiającego) Termin szkoleń: nie wcześniej niż 14 dni od dnia podpisania umowy zakończenie szkoleń do 1.02.2013 roku Tematyka (moduły): -Sprzęt i oprogramowanie komputerowe -Edycja dokumentów -Obliczenia arkuszowe Dodatkowe wymagania: -opracowanie programu szkolenia na 40h zajęć, zgodnego z sylabusem certyfikatu europejskiego -przeprowadzenie 40h zajęć stacjonarnych, zgodnych z sylabusem certyfikatu europejskiego -przeprowadzenie w trakcie zajęć egzaminów certyfikujących dla każdego z modułów -prowadzący szkolenia musi posiadać certyfikat europejski, uprawniający do przeprowadzenia egzaminu na certyfikat europejski -zakup i zaopatrzenie każdego z uczestników szkolenia nieodpłatnie w podręcznik zgodny z sylabusem i dedykowany do danego szkolenia z certyfikatem europejskim -Wykonawca zapewni przeprowadzenie dla każdego uczestnika szkolenia egzaminu certyfikującego obejmującego wszystkie trzy moduły CZĘŚĆ 2 Temat szkoleń: Arkusz kalkulacyjny i programy multimedialne w pracy nauczyciela-wychowawcy Liczba szkoleń w danej części: 2 (2 grupy po co najmniej 12 osób) Liczba godzin w każdym ze szkoleń: 40 godz. (w tym 25 stacjonarnych i 15 e-learningu) Miejsce szkoleń: Zespół Szkół Rolniczych w Prudniku lub Zespół Szkolno-Przedszkolny w Moszczance lub w sali Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu (siedziba Zamawiającego) Termin szkoleń: nie wcześniej niż 14 dni od dnia podpisania umowy zakończenie szkoleń do 31 października 2012 roku Tematyka: -Przypomnienie i omówienie podstawowych funkcji arkusza kalkulacyjnego -Opracowanie arkuszy nauczyciela wychowawcy klasowego do obliczania frekwencji, średnich, rozliczania wycieczek klasowych itp. (adresowanie komórek, tworzenie własnych funkcji i formuł, praca w oparciu o kilka arkuszy) -Przygotowanie sprawozdania na konferencje z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego (zestawienia, wykresy i diagramy) -Opracowanie planu dobrej prezentacji multimedialnej -Przygotowanie materiałów graficznych do prezentacji (podstawowa obróbka zdjęć z wykorzysta-niem ogólnodostępnych programów do obróbki grafiki rastrowej) -Przygotowanie prezentacji z dołączoną narracją i dźwiękiem -Zastosowanie programów Photo Story i Windows Movie Maker do opracowania multimedialnej kroniki klasowej lub szkolnej CZĘŚĆ 3 Temat szkoleń: Multimedia w pracy nauczyciela Liczba szkoleń w danej części: 1 grupa co najmniej 12 osób Liczba godzin w szkoleniu: 40 godz. (w tym 25 stacjonarnych i 15 e-learningu) Miejsce szkoleń: Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westrplatte, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Bohaterów Westerplatte lub w sali Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu (siedziba Zamawiającego) Termin szkolenia: nie wcześniej niż 14 dni od dnia podpisania umowy zakończenie do 31 października 2012 roku Tematyka: -Obróbka zdjęć i fotografii w programie do grafiki rastrowej -Montaż filmów i podkład dźwięku -Prezentacje multimedialne CZĘŚĆ 4 Temat szkolenia: Tablica interaktywna i MS Office w edukacji Liczba szkoleń w danej części: 2 (2 grupy po co najmniej 12 osób) Liczba godzin w szkoleniu: 40 godz. (w tym 25 stacjonarnych i 15 e-learningu) Miejsce szkoleń: Zespół Szkół w Graczach, Gimnazjum Publiczne Nr 2 w Grodkowie lub w sali Re-gionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu (siedziba Zamawiającego) Termin szkoleń: nie wcześniej niż 14 dni od dnia podpisania umowy zakończenie szkoleń do 30 listopada 2012 roku Tematyka: -Połączenie zestawu komputer, rzutnik, tablica interaktywna -Podstawowe funkcje tablicy interaktywnej -Przykłady zastosowania tablicy interaktywnej w różnych przedmiotach -Zasady pracy z dokumentem tekstowym -Formatowanie dokumentu -Funkcje edytora teksty -Zastosowanie edytora tekstu w dydaktyce np. questing -Zasady dobrej prezentacji multimedialnej -Tworzenie nowej prezentacji -Edycja danych w arkuszu kalkulacyjnym -Adresowanie w arkuszu -Tablice interaktywne -Przykłady zastosowania arkusza w pracy wychowawczej -Opracowanie fragmentu lekcji z wykorzystaniem tablicy interaktywnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0, 80.50.00.00-9, 80.42.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.02.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności osobą odpowiedzialną za świadczenie usługi tj.: prowadzenie kursów która: - posiada wykształcenie wyższe tj.: ukończone studia wyższe lub podyplomowe z informatyki - posiada następujące kwalifikacje zawodowe tj.: stopień nauczyciela dyplomowanego (należy po-dać rok uzyskania stopienia awansu) - przeprowadziła co najmniej 3 kursy dla nauczycieli (należy podać nazwy szkoleń, terminy). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakres wykonywanych przez nią czynności i informacją o podstawie dysponowania tą osobą sporządzony wg załącznika nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 5 do SIWZ b) pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie), c) Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (patrz pkt 9 SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, umożliwiających wykonanie zamówienia, według załącznika nr 7 do SIWZ lub wykonawca udowodni w inny sposób iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia np. przedłoży zawarte umowy czy oświadczenia, a jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 10.2 SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrze-żeniem ust.2. 2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) Zmiana osoby, o której mowa w § 4 ust. 2 umowy, wymaga zgody Zamawiającego, przy czym osoba ta musi spełniać wymagania, określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w zakresie posiadania wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia. b) Zmiana terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. c) Zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. d) Zmiany w zakresie płatności (np. terminy, sposób płatności) są możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy; e) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. f) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. g) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1umowy. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku takiego odstąpienia, nie stosuje się kar określonych w § 7 ust. 3 niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rcre.opolskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji 45-315 Opole ul. Głogowska 27 Sekretariat - parter.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2012 godzina 14:30, miejsce: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji 45-315 Opole ul. Głogowska 27 Sekretariat - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa realizowana jest na potrzeby Projekt systemowy Kompetentne kadry oświaty kapitałem regionu III, nr POKL: 09.04.00-16-010/11 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat szkoleń: Obsługa komputera z certyfikatem europejskim Liczba szkoleń w danej części: 3 ( 3 grupy po co najmniej 12 osób) Liczba godzin w każdym ze szkoleń: 40 godz. stacjonarnych Miejsce szkoleń: pracownia komputerowa posiadająca certyfikację lub umowę na jednorazowe przeprowadzenie egzaminów certyfikujących w województwie opolskim lub w sali Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu (siedziba Zamawiającego) Termin szkoleń: nie wcześniej niż 14 dni od dnia podpisania umowy zakończenie szkoleń do 1.02.2013 roku Tematyka (moduły): -Sprzęt i oprogramowanie komputerowe -Edycja dokumentów -Obliczenia arkuszowe Dodatkowe wymagania: -opracowanie programu szkolenia na 40h zajęć, zgodnego z sylabusem certyfikatu europejskiego -przeprowadzenie 40h zajęć stacjonarnych, zgodnych z sylabusem certyfikatu europejskiego -przeprowadzenie w trakcie zajęć egzaminów certyfikujących dla każdego z modułów -prowadzący szkolenia musi posiadać certyfikat europejski, uprawniający do przeprowadzenia eg-zaminu na certyfikat europejski -zakup i zaopatrzenie każdego z uczestników szkolenia nieodpłatnie w podręcznik zgodny z sylabu-sem i dedykowany do danego szkolenia z certyfikatem europejskim -Wykonawca zapewni przeprowadzenie dla każdego uczestnika szkolenia egzaminu certyfikującego obejmującego wszystkie trzy moduły.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0, 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat szkoleń: Arkusz kalkulacyjny i programy multimedialne w pracy nauczyciela-wychowawcy Liczba szkoleń w danej części: 2 (2 grupy po co najmniej 12 osób) Liczba godzin w każdym ze szkoleń: 40 godz. (w tym 25 stacjonarnych i 15 e-learningu) Miejsce szkoleń: Zespół Szkół Rolniczych w Prudniku lub Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mosz-czance lub w sali Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu (siedziba Zamawiającego) Termin szkoleń: nie wcześniej niż 14 dni od dnia podpisania umowy zakończenie szkoleń do 31 października 2012 roku Tematyka: -Przypomnienie i omówienie podstawowych funkcji arkusza kalkulacyjnego -Opracowanie arkuszy nauczyciela wychowawcy klasowego do obliczania frekwencji, średnich, roz-liczania wycieczek klasowych itp. (adresowanie komórek, tworzenie własnych funkcji i formuł, praca w oparciu o kilka arkuszy) -Przygotowanie sprawozdania na konferencje z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego (zestawie-nia, wykresy i diagramy) -Opracowanie planu dobrej prezentacji multimedialnej -Przygotowanie materiałów graficznych do prezentacji (podstawowa obróbka zdjęć z wykorzysta-niem ogólnodostępnych programów do obróbki grafiki rastrowej) -Przygotowanie prezentacji z dołączoną narracją i dźwiękiem -Zastosowanie programów Photo Story i Windows Movie Maker do opracowania multimedialnej kroniki klasowej lub szkolnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0, 80.50.00.00-9, 80.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat szkoleń: Multimedia w pracy nauczyciela Liczba szkoleń w danej części: 1 grupa co najmniej 12 osób Liczba godzin w szkoleniu: 40 godz. (w tym 25 stacjonarnych i 15 e-learningu) Miejsce szkoleń: Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westrplatte, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Bohaterów Westerplatte lub w sali Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu (siedziba Zamawiającego) Termin szkolenia: nie wcześniej niż 14 dni od dnia podpisania umowy zakończenie do 31 paździer-nika 2012 roku Tematyka: -Obróbka zdjęć i fotografii w programie do grafiki rastrowej -Montaż filmów i podkład dźwięku -Prezentacje multimedialne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0, 80.50.00.00-9, 80.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat szkolenia: Tablica interaktywna i MS Office w edukacji Liczba szkoleń w danej części: 2 (2 grupy po co najmniej 12 osób) Liczba godzin w szkoleniu: 40 godz. (w tym 25 stacjonarnych i 15 e-learningu) Miejsce szkoleń: Zespół Szkół w Graczach, Gimnazjum Publiczne Nr 2 w Grodkowie lub w sali Re-gionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu (siedziba Zamawiającego) Termin szkoleń: nie wcześniej niż 14 dni od dnia podpisania umowy zakończenie szkoleń do 30 listopada 2012 roku Tematyka: -Połączenie zestawu komputer, rzutnik, tablica interaktywna -Podstawowe funkcje tablicy interaktywnej -Przykłady zastosowania tablicy interaktywnej w różnych przedmiotach -Zasady pracy z dokumentem tekstowym -Formatowanie dokumentu -Funkcje edytora teksty -Zastosowanie edytora tekstu w dydaktyce np. questing -Zasady dobrej prezentacji multimedialnej -Tworzenie nowej prezentacji -Edycja danych w arkuszu kalkulacyjnym -Adresowanie w arkuszu -Tablice interaktywne -Przykłady zastosowania arkusza w pracy wychowawczej -Opracowanie fragmentu lekcji z wykorzystaniem tablicy interaktywnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0, 80.50.00.00-9, 80.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
zalacznik nr 1 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia .docx
zalacznik nr 3 oswiadczenie z art 24.doc
zalacznik nr 4 oswiadczenie z art 22.doc
zalacznik nr 5 formularz ofertowy.doc
zalacznik nr 6 wzor umowy .doc
zalacznik nr 7 pisemne zobowiązanie .doc
informacja o wyborze strona.doc
zalacznik do informacji o wyborze.doc
20120822 - Ogloszenie o udzieleniu zamowienia.pdf