Opole, dnia 17.09.2015 r.
9/ZPPU/RCRE/POKL9.4/2015
Zapytanie ofertowe
dotyczy zamówienia na usługę pełnienia funkcji pomocy technicznej kursów 40 i 60 godzinnych w ramach projektu „Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI w.” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, tel.:+48774579895,
fax: +48774552979, http://www.rcre.opolskie.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji pomocy technicznej kursów 40 i 60 godzinnych w projekcie POKL.09.04.00-16-002/13 pn. „Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI w.” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX, Działania 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z decyzją o dofinansowanie - uchwała ZWO nr 4146/2013 z dnia 1 października 2013 r.
2. Zakres czynności pomocy technicznej będzie polegał w szczególności na:
- współpracy z Koordynatorem ds. szkoleń i kursów,
- udzielaniu informacji dotyczących spraw organizacyjnych,
- przygotowaniu systemu nagłośnienia sal (ustawienie mikrofonów, statywów),
- przygotowaniu sprzętu komputerowo-prezentacyjnego (tablety, laptopy, rzutnik multimedialny),
- odpowiednim oznakowaniu sal i budynków, w których mają odbywać się zajęcia,
- pomocy w parkowaniu samochodów oraz kierowaniu ruchem grup uczestników kursów,
- przygotowaniu i prowadzeniu szatni dla uczestników kursów oraz zapewnieniu bezpieczeństwa przechowywanych tam rzeczy,
- kierowaniu grup do odpowiednich sal,
- przekazywaniu materiałów uczestnikom zajęć,
- współpracy w zakresie nadzorowania jakości usług związanych z dowozem i cateringiem,
- pomocy w koordynowaniu przebiegu przerw w zajęciach,
- przekazywaniu zebranej dokumentacji i uwag koordynatorowi zadania.
3. Usługa pełnienia funkcji pomocy technicznej jest finansowana ze środków Unii Europejskiej stąd jej pełnienie musi uwzględniać dokument „Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”.
Zgodnie z zasadami finansowania PO KL w przypadku angażowania jako personel projektu osoby, która wykonuje zadania w jednym projekcie lub więcej niż jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia (NSRO) należy pamiętać, że Zamawiający może zatrudnić taką osobę (wydatki są kwalifikowalne) tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy obciążenie wynikające z realizacji zadań w jednym projekcie lub w kilku projektach nie wyklucza prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych tej osobie (dotyczy to zarówno zaangażowania danej osoby w realizację projektów finansowanych w ramach PO KL, jak również w ramach innych programów NSRO) oraz jeżeli łącznie zaangażowanie w realizację zadań projektowych oraz wszystkich zadań wykonywanych przez daną osobę, w tym finansowanych ze środków strukturalnych i środków własnych beneficjenta nie przekracza 240 godzin miesięcznie.
Ponadto zamawiający nie może zatrudnić osoby (wydatki są niekwalifikowalne), która jest pracownikiem beneficjenta (zamawiającego) zatrudnionym na umowę o pracę w ramach któregokolwiek z projektów realizowanych przez beneficjenta (zamawiającego).
Uwzględniając powyższe Zamawiający przed podpisaniem umowy wymagać będzie od Wykonawcy aby dostarczył oświadczenie (wg wzoru Zamawiającego) o zaangażowaniu w innych projektach NSRO, jednostkach wdrażających PO KL oraz jednostkach sektora finansów publicznych w celu weryfikacji możliwości udzielenia zamówienia zgodnie z Zasadami finansowania PO KL (dotyczy personelu projektu, zgodnie z Wytycznymi POKL personel projektu – stanowią osoby zaangażowane do realizacji zadań w ramach projektu, które osobiście wykonują zadania w ramach projektu, tj. w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub stosunku cywilnoprawnego, osoby samozatrudnione, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 205, poz. 1585, z późn. zm.) oraz osoby wykonujące świadczenia w formie wolontariatu).
Poniżej podział postępowania na części w zależności od ilości godzin obsługi technicznej:
nr części |
nazwa części |
liczba godzin obsługi technicznej |
1 |
OT 1 |
300 |
2 |
OT 2 |
300 |
Zamawiający dopuszcza się składanie ofert częściowych: 2 części, przy czym każdy wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część.
Zakłada się świadczenie usługi na bieżąco, wg wskazań Zamawiającego, w uzgodnione dni
wynikające z harmonogramu realizacji kursów. Przewiduje się jednorazowo do 6 godzin obsługi technicznej z przedziału godzinowego: 11:00 - 18:00 w dni robocze, 08:00 - 14:00 w soboty.
Zakłada się, że Wykonawca będzie świadczyć usługę w trakcie realizacji projektu w wymiarze:
- w 1 części - 300 godzin,
- w 2 części – 300 godzin.
Przewiduje się jednorazowo do 6 godzin obsługi technicznej przez każdego Wykonawcę.
Zamawiający nie gwarantuje równomiernego rozłożenia wykonywanych czynności w każdym
okresie trwania projektu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany planowanej ilości godzin do przepracowania przez Wykonawcę z zachowaniem cen jednostkowych za 1 godzinę obsługi.
Usługi techniczne (CPV: 71356000-8)
Usługi pomocy technicznej (CPV: 71356200-0)
Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji (CPV: 51610000-1)
Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo (CPV: 51310000-8)
Usługi dozorowania (CPV: 98341140-8)
- w 1 części na kwotę - 300 godziny x 15 zł (stawka godzinowa) = 4 500,00 zł,
- w 2 części na kwotę - 300 godziny x 15 zł (stawka godzinowa) = 4 500,00 zł,
Całość zamówienia wynosi: 9 000,00 zł.
7. Warunki płatności: Płatność za przedmiot umowy nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego rachunku/faktury, po zrealizowaniu usługi, w okresach miesięcznych, przy czym wystawienie rachunku/ powinno nastąpić do 10 dni od zakończenia każdego miesiąca, zgodnego z faktyczną ilością godzin świadczenia usługi w danym miesiącu.
Podstawą do wystawienia rachunku/faktury będzie wykonanie zadania składającego się na przedmiot zamówienia potwierdzone na piśmie przez przedstawiciela Zamawiającego.
III. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamawiający może wskazać z 7 dniowym wyprzedzeniem inne miejsce docelowe świadczenia usługi.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna:
Ofertę należy sporządzić w następujący sposób:
Nr sprawy: 9/ZPPU/RCRE/POKL9.4/2015 Zapytanie ofertowe na usługę pełnienia funkcji pomocy technicznej kursów 40 i 60 godzinnych w ramach projektu „Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI w.” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia w części [*]: Część nr 1:
(cena jednostkowa podana w lit. a) x liczba godzin kursu 300) (słownie cena ofertowa: .........................................................................................) Część nr 2:
a) cena jednostkowa brutto (stawka za jedną godzinę obsługi) wynosi: …………… zł b) cena ofertowa brutto wynosi: ................................. zł (cena jednostkowa podana w lit. a) x liczba godzin kursu 300) (słownie cena ofertowa: .........................................................................................) |
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
http://bip.rcre.opolskie.pl/511/28/zamowienia-do-30000.html
VI. OCENA OFERT
-w przypadku, gdy cena oferowana brutto przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, z zastrzeżeniem, że wynegocjowana cena za jedną godzinę nie przekroczy 15 zł brutto;
- w przypadku, gdy ceny ofert wykonawców będą różniły się cenowo nieznacznie od oferty z najniższą ceną, tj. różnica cenowa będzie wynosiła max. do 15% w stosunku najtańszej złożonej oferty.
- w przypadku ofert o tej samej cenie kilu wykonawców.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem:
http://bip.rcre.opolskie.pl/511/28/zamowienia-do-30000.html
Dodatkowo Wykonawcy zostaną powiadomieni o tym fakcie przy pomocy poczty elektronicznej.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Małgorzata Hejduk pod numerem telefonu 77 40 475 39 oraz adresem email:
Załącznik: wzór umowy
Z poważaniem
Wicedyrektor
mgr Hanna Franczak
[*] Należy wpisać dane odpowiadające tylko jednej części
Pomoc techniczna 09 2015 - zapytanie ofertowe.doc
Pomoc techniczna 09 2015 - wzór umowy.docx
informacja o wyborze.doc