Powiększ czcionkę za pomocą skrótu klawiszowego CTRL +, a pomniejsz za pomocą CTRL -

Dostawa sprzętu dydaktycznego – sprzętu i akcesoriów o tematyce myśliwskiej dla Zespołu Szkół wTułowicach, w ramach Projektu pod nazwą: „Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy”.

Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:33979-2014:TEXT:PL:HTML
Polska-Opole: Pomoce dydaktyczne
2014/S 022-033979
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Regionalne Centrum Rozwoju Edukacjiul. Głogowska 27Punkt kontaktowy: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, pokój 1.24Osoba do kontaktów: Tomasz Łągiewka45-315 OpolePOLSKATel.: +48 774047567E-mail: tlagiewka@rcre.opolskie.pl; kontakt@rcre.opolskie.plFaks: +48 774552979
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.rcre.opolskie.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego orazdynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e)punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)
Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Edukacja
I.4)
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)
Opis
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa sprzętu dydaktycznego – sprzętu i akcesoriów o tematyce myśliwskiej dla Zespołu Szkół wTułowicach, w ramach Projektu pod nazwą: „Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy”.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczeniausług
Dostawy
Kupno
Dz.U./S S22
31/01/2014
33979-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
2/9
31/01/2014S22
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2/9
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: ZespółSzkół w Tułowicach, ul. Zamkowa 15, 49-130 Tułowice.
Kod NUTS PL52
II.1.3)
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów(DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego - sprzętu i akcesoriów o tematyce myśliwskiejdla Zespołu Szkół w Tułowicach, w ramach Projektu systemowego nr POKL.09.02.00-16-001/13 pod nazwą:„Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnychdotyczący zamawianego sprzętu, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia –specyfikacja techniczna – formularz rzeczowo-cenowy).
3. Dostawa sprzętu dydaktycznego będzie zrealizowana do Zespołu Szkół w Tułowicach, ul. Zamkowa 15,49-130 Tułowice.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
39162100, 39162110, 39162000
II.1.7)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): tak
II.1.8)
Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:
Szacunkowa wartość bez VAT: 16 085,37 PLN
II.2.2)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)
Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)
Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
w dniach: 70 (od udzielenia zamówienia)
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
1. Przystępując do przetargu każdy wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert,wnieść wadium w wysokości: 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych).
2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp.
3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunekbankowy Zamawiającego PKO S.A. nr rachunku:
nr rachunku: 74 1160 2202 0000 0001 3813 7657
z adnotacją: Wadium w postępowaniu nr 18/ZP/RCRE/POKL9.2/2014.
Dz.U./S S22
31/01/2014
33979-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
3/9
31/01/2014S22
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3/9
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, skuteczne jego wniesienie oznacza uznanierachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, należy załączyć do oferty oryginał dokumentupotwierdzającego jego wniesienie (dokumentu tego nie należy scalać na trwale z ofertą). Złożenie kopiiporęczenia lub gwarancji zostanie uznane za brak wniesienia wadium.
6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, kto reprezentuje Gwaranta. Gwarancja musi byćpodpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożonyw
sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imieniai nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przezzamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwotywadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. W przypadku wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, składanego przezWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga, by w treści gwarancji,jako zobowiązani, byli wskazani wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zzastrzeżeniem zdania drugiego. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w w/w formach, wystawionego tylkona 1 Wykonawcę z grupy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jednak w takim przypadku
z treści gwarancji powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta, że przyjmuje on na siebieodpowiedzialność za wszystkich Wykonawców, którzy łącznie z nim wspólnie ubiegają się o udzieleniezamówienia.
8. Wykonawca, który zabezpieczy swoją ofertę nieakceptowaną formą wadium, zostanie wykluczony zpostępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lubunieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zzastrzeżeniem o którym mowa w pkt 14.
10. Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadiumniezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenianależytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływemterminu składania ofert.
12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadiumna podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołaniajego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przezzamawiającego.
13. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku,gdy Wykonawca:
1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stroniewykonawcy.
14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca nie złoży na wezwanie zamawiającegodokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lubpełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Dz.U./S S22
31/01/2014
33979-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
4/9
31/01/2014S22
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4/9
III.1.2)
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów jeregulujących:
Płatność za przedmiot umowy nastąpi na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty otrzymaniaprzez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą wystawienia faktury jest protokół odbiorupodpisany przez Strony umowy.
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna, Wykonawcyktórzy zawarli porozumienie regulujące ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) pod warunkiem, że takaoferta spełniać będzie następujące wymagania:
1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie obowiązywała wszystkich Wykonawców występującychwspólnie.
2. Wykonawcy występujący jako konsorcjum lub każdy z Wykonawców, którzy zawarli porozumienie regulująceich współpracę w celu uzyskania zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika (wyznaczyć lidera) doreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w
postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
3. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego zostaniewybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zażąda umowy/porozumienia regulującego współpracę tych Wykonawców.
4. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców wchodzący w składkonsorcjum lub każdy z Wykonawców, którzy zawarli porozumienie regulujące ich współpracę w celu uzyskaniazamówienia, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-11ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie Wykonawców w sumie musi spełniać wymaganewarunki.
6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z pełnomocnikiem (lideremkonsorcjum/ pełnomocnikiem spółki cywilnej/ pełnomocnikiem Wykonawców, którzy zawarli porozumienie).
7. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w przypadkuskładania oferty przez konsorcjum lub Wykonawców, którzy zawarli porozumienie regulujące ich współpracę wcelu uzyskania zamówienia, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkichczłonków konsorcjum lub każdego Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie (a nie tylko pełnomocnikakonsorcjum/ pełnomocnika Wykonawców, którzy zawarli porozumienie), natomiast w przypadku spółki cywilnejdane wszystkich wspólników oraz nazwę, siedzibę i adres spółki.
III.1.4)
Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)
Warunki udziału
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lubhandlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O zamówienie mogą ubiegaćsię wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 24b) ust. 3 ustawyPrawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawozamówień publicznych, którzy złożyli:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Dz.U./S S22
31/01/2014
33979-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
5/9
31/01/2014S22
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5/9
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówieńpublicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia woparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniaofert.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca niezalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenielub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczeniazdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, tj.w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331 zezmianami) albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do tej samej grupy kapitałowej - wzór oświadczeniao braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 2 pkt 5 stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
Zamawiający zwróci się do Wykonawców o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących powiązań,o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, istniejących między przedsiębiorcami, w celu ustalenia czy niezachodzą przesłanki wykluczenia Wykonawcy.
9) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieńpublicznych polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonaniazamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu,iż będzie dysponował zasobami niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tymcelu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okreskorzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Przykładowy wzór pisemnego zobowiązania, stanowi załącznika nr 7 do SIWZ. Wykonawca może przedłożyćrównież zawarte umowy czy oświadczenia.
Uwaga:
Dokumenty, o których mowa wyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej zazgodność z oryginałem przez upoważnionego(ych) przedstawiciela(i) Wykonawcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pkt 12 SIWZ) oraz wprzypadku innych podmiotów, na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy (patrz pkt 10.11 SIWZ) kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotówsą poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lubdokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub którzy nie złożylipełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o którychmowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe
Dz.U./S S22
31/01/2014
33979-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
6/9
31/01/2014S22
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6/9
pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożeniaoferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone nawezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcęwarunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przezZamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Nieuzupełnienie brakujących oświadczeń i dokumentów w wyznaczonym terminie, a tym samym niewykazaniespełniania warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, aw konsekwencji odrzuceniem jego oferty.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiastdokumentów, o których mowa w:
1) pkt 1.3, 1.4, 1.5, 1.7 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wcałości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminuskładania ofert,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert,
2) pkt 1.6 – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkaniaalbo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentemzawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcyzłożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lubgospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Terminy ważności dokumentów określonych w pkt 2.1 i 2.2stosuje się odpowiednio.
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
III.2.3)
Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie:
— wykazu głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czyzostały wykonane należycie.
Wykaz należy sporządzić wg wzoru - załącznika nr 2 do SIWZ.
Za główne dostawy uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełnienia warunku, tj.: minimum jednądostawę wyposażenia podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia tj.: sprzętu lub pomocy dydaktycznych.
Dowodami potwierdzającym czy dostawy zostały wykonane należycie są:
— poświadczenie lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy (np. referencje, protokołyodbioru),
Dz.U./S S22
31/01/2014
33979-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
7/9
31/01/2014S22
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
7/9
— oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca niejest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa
powyżej. Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwościuzyskania poświadczenia.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wykazane w wykazie zostaływcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających czy dostawy tezostały wykonane należycie.
W razie konieczności, szczególnie gdy wykazy dostaw lub dowody potwierdzające czy dostawy zostaływykonane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio dowłaściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o przedłożenie dodatkowych informacji lubdokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że: należycie wykonał,z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich trzech lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimumjedną dostawę główną, polegającą na dostawie wyposażenia podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia tj.:sprzętu lub pomocy dydaktycznych.
III.2.4)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)
Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Rodzaj procedury
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)
Informacje administracyjne
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
18/ZP/RCRE/POKL9.2/2014
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 11.3.2014 -10:30
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Dz.U./S S22
31/01/2014
33979-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
8/9
31/01/2014S22
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
8/9
11.3.2014 - 10:30
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 11.3.2014 - 11:00
Miejscowość:
Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Opole, ul. Głogowska 27, pokój numer 2.4 I piętro.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Dostawa sprzętu i akcesoriów otematyce myśliwskiej dla Zespołu Szkół w Tułowicach realizowana jest na potrzeby Projektu systemowego nrPOKL.09.02.00-16-001/13 pn. „Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy”, realizowanego w ramachdziałania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego ze środkówUnii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z decyzją o dofinansowanie –uchwały ZWO nr 3731/2013 z dnia 29.5.2013 roku.
VI.3)
Informacje dodatkowe
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczejul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: odwolania@uzp.gov.plTel.: +48 224587840Faks: +48 224587800
VI.4.2)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżelima lub miał interes w uzyskaniu danego zmówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszeniaprzez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnejszczegółowo określone w dziale VI ww. ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający zobowiązany jest napodstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca sięniezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określić żądanie oraz wskazywaćokoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
Dz.U./S S22
31/01/2014
33979-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
9/9
31/01/2014S22
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
9/9
4. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania wtaki sposób, aby mógł on zapoznać się z treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiającymógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopiinastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27ust. 2 ustawy.
5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznympodpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
6. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłanie informacji o czynności Zamawiającego stanowiącejpodstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy pzp, albo wterminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
7. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunkówzamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lubzamieszczenia SIWZ na stronie internetowej.
8. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 6 i 7 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którympowzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościachstanowiących podstawę do jego wniesienia.
9. Zamawiający przesyła niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopię odwołaniainnym wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli odwołanie dotyczytreści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamieszcza jąrównież na stronie internetowej, na której jest zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu lub jest udostępnianaspecyfikacja, wzywając wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego.
10. Jeżeli Zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze ofertynajkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
— 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
— 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym UniiEuropejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
11. Odwołanie rozpoznaje Izba w terminie 15 dni od dnia doręczenia Prezesowi Izby. Na orzeczenie Izbystronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
12. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Opolu, za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie i na zasadachokreślonych w art.198 a -198 g ustawy Prawo zamówień publicznych.
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczejul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: odwolania@uzp.gov.plTel.: +48 224587840Faks: +48 224587800
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
29.1.2014

PDFogloszenie.pdf

PDFSIWZ- sprzęt myśliwski.pdf

XLSZalacznik nr 1 szczegolowy opis przedmiotu zamowienia.xls

DOCzalacznik nr 2 wykaz wykonanych dostaw.doc

DOCzalacznik nr 3 oswiadczenie z art 24.doc

DOCZalacznik nr 4 oswiadczenie z art 22.doc

DOCzalacznik nr 5 formularz ofertowy.doc

PDFzalacznik nr 6 wzor umowy.pdf

DOCzalacznik nr 7 pisemne zobowiązanie.doc

DOCzalacznik nr 8 oswiadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc

XLSZalacznik nr 1 szczegolowy opis przedmiotu zamowienia- zmiana.xls

DOCodpowiedz na pytania 14.02.2014.doc

DOCinformacja o wyborze strona.doc

  • Opublikował: Krzysztof Sielchanowicz, data publikacji: 31-01-2014 13:27
  • Modyfikował: Krzysztof Sielchanowicz, data modyfikacji: 12-03-2014 15:27
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Tomasz Łągiewka
  • Data wytworzenia: 31-01-2014
  • Ilość wyświetleń: 586
  • Link do strony: http://bip.rcre.opolskie.pl/421/15/dostawa-sprzetu-dydaktycznego-sprzetu-i-akcesoriow-o-tematyce-mysliwskiej-dla-zespolu-szkol-wtulowicach-w-ramach-projektu-pod-nazwa-opolskie-szkolnictwo-zawodowe-blizej-rynku-pracy.html
  • Opublikował: Krzysztof Sielchanowicz, data publikacji: 31-01-2014 13:27
  • Modyfikował: Krzysztof Sielchanowicz, data modyfikacji: 12-03-2014 15:27
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Tomasz Łągiewka
  • Data wytworzenia: 31-01-2014
  • Ilość wyświetleń: 586
  • Link do strony: http://bip.rcre.opolskie.pl/421/15/dostawa-sprzetu-dydaktycznego-sprzetu-i-akcesoriow-o-tematyce-mysliwskiej-dla-zespolu-szkol-wtulowicach-w-ramach-projektu-pod-nazwa-opolskie-szkolnictwo-zawodowe-blizej-rynku-pracy.html
  • Data publikacji: 31-01-2014 13:27 przez: Krzysztof Sielchanowicz
  • Data modyfikacji: 12-03-2014 15:27 przez: Krzysztof Sielchanowicz
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Tomasz Łągiewka
  • Data wytworzenia: 31-01-2014
  • Ilość wyświetleń: 586
Rozwiń rejestr zmian plików
Rozwiń rejestr zmian strony
  •  
    12-03-2014, godz. 15:27:47
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
  •  
    14-02-2014, godz. 15:00:58
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
  •  
    31-01-2014, godz. 13:27:39
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
Dane adresowe:

Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
45-315 Opole
ul. Głogowska 27

 

tel.: +48774579895
fax: +48774552979
e-mail: kontakt@rcre.opolskie.pl