Powiększ czcionkę za pomocą skrótu klawiszowego CTRL +, a pomniejsz za pomocą CTRL -

Usługa polegającą na pełnieniu funkcji opiekuna praktyk zagranicznych projektu pod nazwą: „Opolskieszkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy” w szkołach prowa-dzących kształcenie zawodowe w województwieopolskim.

Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:34447-2014:TEXT:PL:HTML
Polska-Opole: Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej
2014/S 022-034447
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Regionalne Centrum Rozwoju Edukacjiul. Głogowska 27Punkt kontaktowy: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, ul. Głogowska 27, 45-315 OpoleOsoba do kontaktów: Maria Piechaczek45-315 OpolePOLSKATel.: +48 774579895E-mail: kontakt@rcre.opolskie.pl, mpiechaczek@rcre.opolskie.plFaks: +48 774552979
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.rcre.opolskie.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego orazdynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e)punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)
Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Edukacja
I.4)
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)
Opis
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Usługa polegającą na pełnieniu funkcji opiekuna praktyk zagranicznych projektu pod nazwą: „Opolskieszkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy” w szkołach prowa-dzących kształcenie zawodowe w województwieopolskim.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczeniausług
Usługi
Kategoria usług: nr 24: Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Dz.U./S S22
31/01/2014
34447-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
2/8
31/01/2014S22
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2/8
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Austria;
Niemcy.
Kod NUTS AT,DE
II.1.3)
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów(DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji opiekuna praktyk zagra-nicznych dlauczniów projektu pod nazwą: „Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy” w szkołach prowadzącychkształcenie zawodowe w województwie opolskim w podziale na trzy części, w zależności od miejscawykonywania usługi:
1) Część I – opiekun praktyk zagranicznych dla uczniów w firmach na terenie Niemiec – rejon Regensburg;
2) Część II – opiekun praktyk zagranicznych dla uczniów w firmach na terenie Niemiec – rejon Bitburg iBiresborn;
3) Część III - opiekun praktyk zagranicznych dla uczniów w firmach na terenie Austrii.
2. Do zadań opiekuna praktyk zagranicznych będzie należeć w szczególności:
a) Uczestnictwo w spotkaniu organizacyjnym z uczniami i rodzicami przed wyjazdem na prak-tyki,
b) Przeprowadzenie szkolenia związanego z programem praktyki i przygotowaniem mentalnym uczniów,
c) Opiekę nad uczniami odbywającymi praktyki podczas przejazdów i pobytu, niezbędna dobra znajomośćjęzyka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
d) Udostępnienie swojego kontaktu telefonicznego rodzicom uczniów, przedstawicielom firm przyjmującychuczniów, pracowników internatów i schronisk, w których uczniowie zamieszkają,
e) Regularne wizyty (przynajmniej raz w tygodniu) w zakładach, w których uczniowie odbywają praktyki,
f) Interwencje w sprawach wychowawczych, socjalnobytowych, językowych, zdrowotnych i innych,
g) Dyspozycyjność w sytuacjach kryzysowych, wymagających natychmiastowej interwencji,
h) Kontrola i zatwierdzenie prowadzonych przez uczniów dzienniczków praktyk zawodowych,
i) Kontakt z Kierownikiem Projektu i jego współpracownikami.
j) Przygotowanie dla uczniów (całej grupy) certyfikatów „Europass-Mobilność”,
k) Składanie podpisów w imieniu instytucji wysyłającej, na dokumentach związanych z odbywaniem praktyk.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
80212000, 80530000, 80310000, 80410000, 80521000
II.1.7)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): tak
II.1.8)
Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do tylko jednej części
II.1.9)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:
Szacowana wartość zamówienia została ustalona na kwotę brutto (brutto) na kwotę: w każdej częścizamówienia na kwotę 164 godziny x 29,40 PLN (stawka godzinowa) = 4821,60 PLN, tj. całość zamówieniawynosi 3 osoby x 4821,60 PLN = 14 464,80 PLN.
Dz.U./S S22
31/01/2014
34447-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
3/8
31/01/2014S22
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3/8
Szacunkowa wartość bez VAT: 14 464,80 PLN
II.2.2)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)
Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)
Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 2.3.2014. Zakończenie 29.3.2014
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1
Nazwa: Część I
1)
Krótki opis
opiekun praktyk zagranicznych dla uczniów w firmach na terenie Niemiec – rejon Regensburg.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
80212000, 80530000, 80310000, 80410000, 80521000
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 4 821,60 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2
Nazwa: Część II
1)
Krótki opis
opiekun praktyk zagranicznych dla uczniów w firmach na terenie Niemiec – rejon Bitburg i Biresborn.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
80212000, 80530000, 80310000, 80410000, 80521000
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 4 821,60 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3
Nazwa: Część III
1)
Krótki opis
opiekun praktyk zagranicznych dla uczniów w firmach na terenie Austrii.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
80212000, 80530000, 80310000, 80410000, 80521000
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 4 821,60 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
Dz.U./S S22
31/01/2014
34447-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
4/8
31/01/2014S22
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4/8
Ponieważ przedmiotem zamówienia są usługi o charakterze niepriorytetowym (określone w przepisachwydanych na podstawie art. 2a i 2b ustawy pzp) Zamawiający na podstawie art. 5 ust 1 ustawy pzp nie stosujeprzepisów ustawy pzp dotyczących żądania wadium.
III.1.2)
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów jeregulujących:
Płatność za przedmiot umowy będzie zrealizowana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, w ciągu 30dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego rachunku/faktury.
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna, Wykonawcyktórzy zawarli porozumienie regulujące ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) pod warunkiem, że takaoferta spełniać będzie następujące wymagania:
1.Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie obowiązywała wszystkich Wykonaw-ców występującychwspólnie.
2.Wykonawcy występujący jako konsorcjum lub każdy z Wykonawców, którzy zawarli porozu-mienie regulująceich współpracę w celu uzyskania zamówienia muszą ustanowić pełnomoc-nika (wyznaczyć lidera) doreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego za-mówienia albo do reprezentowania ich wpostępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie za-mówienia publicznego.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
3.Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana,Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zażąda umowy/ porozumieniaregulującego współpracę tych Wykonawców.
4. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców wchodzący w składkonsorcjum lub każdy z Wykonawców, którzy zawarli porozumienie regu-lujące ich współpracę w celu uzyskaniazamówienia, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-11ustawy Prawo zamówień publicz-nych.
5.Potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie Wykonawców w sumie musi speł-niać wymaganewarunki.
6.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z pełnomocnikiem (li-deremkonsorcjum/ pełnomocnikiem spółki cywilnej/ pełnomocnikiem Wykonawców, którzy zawarli porozumienie).
7.Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w przypadkuskładania oferty przez konsorcjum lub Wykonawców, którzy zawarli porozumie-nie regulujące ich współpracę wcelu uzyskania zamówienia, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkichczłonków konsorcjum lub każdego Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie (a nie tylko pełnomocnikakonsorcjum/ pełnomocni-ka Wykonawców, którzy zawarli porozumienie), natomiast w przypadku spółki cywilnejdane wszystkich wspólników oraz nazwę, siedzibę i adres spółki.
III.1.4)
Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)
Warunki udziału
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lubhandlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O zamówienie mogą ubiegać sięwykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz art. 24b) ust. 3 ustawy Prawozamówień publicznych, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieńpublicznych.
Dz.U./S S22
31/01/2014
34447-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
5/8
31/01/2014S22
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5/8
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,(zawarte w formularzu ofertowym).
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówieńpublicznych, (zawarte w formularzu ofertowym).
3. Oświadczenie o spełnieniu warunku podmiotowego, tj. usługę wykonywać będzie osoba po-siadającą Osobąposiadającą minimum wykształcenie średnie z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego oraz posiadającądoświadczenie w pracy opiekuna wycieczek szkolnych, zielonych szkół, wyjazdów studyjnych dla młodzieży lubdoświadczenie w pilotowaniu wycie-czek zagranicznych (zawarte w formularzu ofertowym).
4. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, tj.w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331ze zmianami) albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do tej samej grupy kapitałowej - (zawarte wformularzu ofertowym).
Zamawiający zwróci się do Wykonawców o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących powiązań,o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, istniejących między przedsiębiorcami, w celu ustalenia czy niezachodzą przesłanki wykluczenia Wykonawcy.
5. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówieńpublicznych polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonaniazamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iżbędzie dysponował zasobami niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celupisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzy-stania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
III.2.3)
Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać,że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie napodstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać,że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności: Osobą posiadającą minimumwykształcenie średnie z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego oraz posiadającą doświadczenie wpracy opiekuna wycieczek szkolnych, zielonych szkół, wyjazdów studyjnych dla młodzieży lub doświadczenie wpilotowaniu wycieczek zagranicznych.
III.2.4)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)
Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanieusługi: nie
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Rodzaj procedury
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
Dz.U./S S22
31/01/2014
34447-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
6/8
31/01/2014S22
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6/8
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)
Informacje administracyjne
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
15/ZP/RCRE/POKL9.2/2013
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 7.2.2014 -09:30
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
7.2.2014 - 09:30
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 7.2.2014 - 10:00
Miejscowość:
Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji 45-315 Opole, ul. Głogowska 27, pokój numer 2.4 I piętro.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Usługa na potrzeby Projektusystemowego nr POKL.09.02.00-16-001/13 pod nazwą „Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy”,realizowanego w ramach działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego,współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie zdecyzją o dofinansowanie – uchwały ZWO nr 3731/2013 z dnia 29.5.2013 roku.
VI.3)
Informacje dodatkowe
Ponieważ przedmiotem zamówienia są usługi o charakterze niepriorytetowym (określone w przepisachwydanych na podstawie art. 2a i 2b ustawy pzp) Zamawiający na podstawie art. 5 ust 1 ustawy pzp nie stosuje
Dz.U./S S22
31/01/2014
34447-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
7/8
31/01/2014S22
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
7/8
przepisów ustawy pzp dotyczących terminów składania ofert, obowiązku żądania wadium, a także obowiązkużądania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczejul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: odwolania@uzp.gov.plTel.: +48 224587840Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48 224587800
VI.4.2)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 23.1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi,jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wynikunaruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochronyprawnej szczegó-łowo określone w dziale VI ww. ustawy Prawo zamówień publicznych.
23.2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętejw postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający zobowiązany jestna podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
23.3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca sięniezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określić żądanie oraz wskazywaćokoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
23.4. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania wtaki sposób, aby mógł on zapoznać się z treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiającymógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem ter-minu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopiinastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27ust.2. ustawy.
23.5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bez-piecznympodpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
23.6. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiają-cegostanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust.2 ustawy pzp,albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
23.7. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, także wobec postanowień specyfikacji istotnychwarunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym UniiEuropejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej.
23.8. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 23.6 i 23.7 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, wktórym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościachstanowiących podstawę do jego wniesienia.
23.9. Zamawiający przesyła niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopię odwołaniainnym wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli odwołanie dotyczytreści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamieszcza jąrównież na stronie internetowej, na której jest za-mieszczone ogłoszenie o zamówieniu lub jest udostępnianaspecyfikacja, wzywając wyko-nawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego.
Dz.U./S S22
31/01/2014
34447-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
8/8
31/01/2014S22
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
8/8
23.10. Jeżeli Zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wy-borze ofertynajkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
- 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
- 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzę-dowym UniiEuropejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
23.11. Odwołanie rozpoznaje Izba w terminie 15 dni od dnia doręczenia Prezesowi Izby. Na orze-czenie Izbystronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
23.12. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Opolu, za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie i nazasadach określonych w art.198 a -198 g ustawy Prawo zamówień publicznych.
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczejul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: odwolania@uzp.gov.plTel.: +48 224587840Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48 224587800
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
27.1.2014

PDFOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.pdf

DOCSIWZ- opiekun zagraniczny.doc

DOCzalacznik nr 1 formularz opiekun zagranczny.doc

DOCzalacznik nr 2 wzor umowy opiekun zagraniczny.doc

DOCinformacja o wyborze.doc

  • Opublikował: Krzysztof Sielchanowicz, data publikacji: 31-01-2014 13:20
  • Modyfikował: Krzysztof Sielchanowicz, data modyfikacji: 07-02-2014 12:53
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Maria Piechaczek
  • Data wytworzenia: 31-01-2014
  • Ilość wyświetleń: 617
  • Link do strony: http://bip.rcre.opolskie.pl/420/15/usluga-polegajaca-na-pelnieniu-funkcji-opiekuna-praktyk-zagranicznych-projektu-pod-nazwa-opolskieszkolnictwo-zawodowe-blizej-rynku-pracy-w-szkolach-prowa-dzacych-ksztalcenie-zawodowe-w-wojewodztwieopolskim.html
  • Opublikował: Krzysztof Sielchanowicz, data publikacji: 31-01-2014 13:20
  • Modyfikował: Krzysztof Sielchanowicz, data modyfikacji: 07-02-2014 12:53
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Maria Piechaczek
  • Data wytworzenia: 31-01-2014
  • Ilość wyświetleń: 617
  • Link do strony: http://bip.rcre.opolskie.pl/420/15/usluga-polegajaca-na-pelnieniu-funkcji-opiekuna-praktyk-zagranicznych-projektu-pod-nazwa-opolskieszkolnictwo-zawodowe-blizej-rynku-pracy-w-szkolach-prowa-dzacych-ksztalcenie-zawodowe-w-wojewodztwieopolskim.html
  • Data publikacji: 31-01-2014 13:20 przez: Krzysztof Sielchanowicz
  • Data modyfikacji: 07-02-2014 12:53 przez: Krzysztof Sielchanowicz
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Maria Piechaczek
  • Data wytworzenia: 31-01-2014
  • Ilość wyświetleń: 617
Rozwiń rejestr zmian plików
Rozwiń rejestr zmian strony
  •  
    07-02-2014, godz. 12:53:10
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
  •  
    31-01-2014, godz. 13:20:16
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
Dane adresowe:

Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
45-315 Opole
ul. Głogowska 27

 

tel.: +48774579895
fax: +48774552979
e-mail: kontakt@rcre.opolskie.pl