Powiększ czcionkę za pomocą skrótu klawiszowego CTRL +, a pomniejsz za pomocą CTRL -

Przetarg nieograniczony na trenera prowadzącego kursy dla nauczycieli w ramach Projektu POKL.09.04.00-16-002/13 pn. Neurony na rzecz ucznia i szkoły – przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI w.

Polska-Opole: Usługi edukacyjne i szkoleniowe

2013/S 251-440480

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
ul. Głogowska 27
Osoba do kontaktów: Ryszard Kubiak
45-315 Opole
POLSKA
Tel.: +48 774579895
E-mail: rkubiak@rcre.opolskie.pl, kontakt@rcre.opolskie.pl
Faks: +48 774552979

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.rcre.opolskie.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Edukacja
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Przetarg nieograniczony na trenera prowadzącego kursy dla nauczycieli w ramach Projektu POKL.09.04.00-16-002/13 pn. Neurony na rzecz ucznia i szkoły – przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI w.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 24: Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, 45-315 Opole, ul. Głogowska 27.

Kod NUTS PL522

II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji trenera prowadzącego kursy dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowych usytuowanych na obszarze województwa opolskiego. Usługa realizowana jest w ramach Projektu POKL.09.04.00-16-002/13 pn. Neurony na rzecz ucznia i szkoły –- przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI w.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

80000000, 80400000, 80521000

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): tak
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do tylko jednej części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Wartość zamówienia została ustalona wg przewidzianej ilości godzin, określonej w pkt 4.6 SIWZ przy założeniu 108,30 PLN za 1 godzinę.
— 20 części: 168 godzin x 108,30 PLN (stawka godzinowa) = 18 194,40 PLN x 20 = 363 888 PLN,
— 1 część: 120 godzin x 108,30 PLN (stawka godzinowa) = 12 996 PLN x 1 = 12 996 PLN
Całość zamówienia wynosi brutto: 376 884 PLN.
Szacunkowa wartość bez VAT: 376 884 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 18 (od udzielenia zamówienia)

Informacje o częściach zamówienia

Część nr: 1 Nazwa: Trener – 1
1)Krótki opis
Nauczyciele ze szkół z gmin: Grodków, Brzeg, Lewin Brzeski.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

80000000, 80400000, 80521000

3)Wielkość lub zakres
Liczba godzin zajęć: 168
Szacunkowa wartość bez VAT: 18 194,40 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 18 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Trener – 2
1)Krótki opis
Nauczyciele ze szkół z gmin: Lubsza, Olszanka, Skarbimierz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

80000000, 80400000, 80521000

3)Wielkość lub zakres
Liczba godzin zajęć: 168.
Szacunkowa wartość bez VAT: 18 194,40 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 18 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Trener – 3
1)Krótki opis
Nauczyciele ze szkół z gmin: Baborów, Głubczyce, Branice, Kietrz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

80000000, 80400000, 80521000

3)Wielkość lub zakres
Liczba godzin zajęć: 168.
Szacunkowa wartość bez VAT: 18 194,40 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 18 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Trener – 4
1)Krótki opis
Nauczyciele ze szkół z gmin: Bierawa, Cisek, Kędzierzyn-Koźle.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

80000000, 80400000, 80521000

3)Wielkość lub zakres
Liczba godzin zajęć: 168.
Szacunkowa wartość bez VAT: 18 194,40 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 18 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5 Nazwa: Trener – 5
1)Krótki opis
Nauczyciele ze szkół z gmin: Pawłowiczki, Polska Cerekiew, Reńska Wieś.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

80000000, 80400000, 80521000

3)Wielkość lub zakres
Liczba godzin zajęć: 168.
Szacunkowa wartość bez VAT: 18 194,40 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 18 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6 Nazwa: Trener – 6
1)Krótki opis
Nauczyciele ze szkół z gmin: Byczyna, Kluczbork, Lasowice Wlk., Wołczyn.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

80000000, 80400000, 80521000

3)Wielkość lub zakres
Liczba godzin zajęć: 168.
Szacunkowa wartość bez VAT: 18 194,40 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 18 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7 Nazwa: Trener – 7
1)Krótki opis
Nauczyciele ze szkół z gmin: Gogolin, Krapkowice, Strzeleczki, Walce, Zdzieszowice.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

80000000, 80400000, 80521000

3)Wielkość lub zakres
Liczba godzin zajęć: 168.
Szacunkowa wartość bez VAT: 18 194,40 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 18 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8 Nazwa: Trener – 8
1)Krótki opis
Nauczyciele ze szkół z gmin: m. Opole.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

80000000, 80400000, 80521000

3)Wielkość lub zakres
Liczba godzin zajęć: 168.
Szacunkowa wartość bez VAT: 18 194,40 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 18 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 9 Nazwa: Trener – 9
1)Krótki opis
Nauczyciele ze szkół z gmin: Domaszowice, Namysłów, Pokój, Świerczów, Wilków.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

80000000, 80400000, 80521000

3)Wielkość lub zakres
Liczba godzin zajęć: 168.
Szacunkowa wartość bez VAT: 18 194,40 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 18 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 10 Nazwa: Trener – 10
1)Krótki opis
Nauczyciele ze szkół z gmin: Głuchołazy, Kamiennik, Korfantów, Łambinowice.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

80000000, 80400000, 80521000

3)Wielkość lub zakres
Liczba godzin zajęć: 168.
Szacunkowa wartość bez VAT: 18 194,40 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 18 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 11 Nazwa: Trener – 11
1)Krótki opis
Nauczyciele ze szkół z gmin: Nysa, Otmuchów, Paczków, Pakosławice, Skoroszyce.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

80000000, 80400000, 80521000

3)Wielkość lub zakres
Liczba godzin zajęć: 168.
Szacunkowa wartość bez VAT: 18 194,40 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 18 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 12 Nazwa: Trener – 12
1)Krótki opis
Nauczyciele ze szkół z gmin: Dobrodzień, Gorzów, Olesno, Praszka.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

80000000, 80400000, 80521000

3)Wielkość lub zakres
Liczba godzin zajęć: 168.
Szacunkowa wartość bez VAT: 18 194,40 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 18 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 13 Nazwa: Trener – 13
1)Krótki opis
Nauczyciele ze szkół z gmin: Radłów, Rudniki, Zębowice.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

80000000, 80400000, 80521000

3)Wielkość lub zakres
Liczba godzin zajęć: 168.
Szacunkowa wartość bez VAT: 18 194,40 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 18 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 14 Nazwa: Trener – 14
1)Krótki opis
Nauczyciele ze szkół z gmin: Chrząstowice, Dąbrowa, Dobrzeń Wlk., Komprachcice.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

80000000, 80400000, 80521000

3)Wielkość lub zakres
Liczba godzin zajęć: 168.
Szacunkowa wartość bez VAT: 18 194,40 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 18 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 15 Nazwa: Trener – 15
1)Krótki opis
Nauczyciele ze szkół z gmin: Łubniany, Murów, Niemodlin, Ozimek.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

80000000, 80400000, 80521000

3)Wielkość lub zakres
Liczba godzin zajęć: 168.
Szacunkowa wartość bez VAT: 18 194,40 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 18 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 16 Nazwa: Trener – 16
1)Krótki opis
Nauczyciele ze szkół z gmin: Popielów, Pruszków, Tarnów Opolski, Tułowice, Turawa.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

80000000, 80400000, 80521000

3)Wielkość lub zakres
Liczba godzin zajęć: 168.
Szacunkowa wartość bez VAT: 18 194,40 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 18 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 17 Nazwa: Trener – 17
1)Krótki opis
Nauczyciele ze szkół z gmin: Biała, Głogówek, Lubrza, Prudnik.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

80000000, 80400000, 80521000

3)Wielkość lub zakres
Liczba godzin zajęć: 168.
Szacunkowa wartość bez VAT: 18 194,40 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 18 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 18 Nazwa: Trener – 18
1)Krótki opis
Nauczyciele ze szkół z gmin: Izbicko, Jemielnica.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

80000000, 80400000, 80521000

3)Wielkość lub zakres
Liczba godzin zajęć: 168.
Szacunkowa wartość bez VAT: 18 194,40 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 18 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 19 Nazwa: Trener – 19
1)Krótki opis
Nauczyciele ze szkół z gmin: Kolonowskie, Leśnica.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

80000000, 80400000, 80521000

3)Wielkość lub zakres
Liczba godzin zajęć: 168.
Szacunkowa wartość bez VAT: 18 194,40 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 18 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 20 Nazwa: Trener – 20
1)Krótki opis
Nauczyciele ze szkół z gmin: Strzelce Opolskie, Ujazd, Zawadzkie.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

80000000, 80400000, 80521000

3)Wielkość lub zakres
Liczba godzin zajęć: 168.
Szacunkowa wartość bez VAT: 18 194,40 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 18 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 21 Nazwa: Trener – 21
1)Krótki opis
Nauczyciele ze szkół z gmin: m. Opole.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

80000000, 80400000, 80521000

3)Wielkość lub zakres
Liczba godzin zajęć: 120.
Szacunkowa wartość bez VAT: 12 996 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 18 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Ponieważ przedmiotem zamówienia są usługi o charakterze niepriorytetowym (określone w przepisach wydanych na podstawie art. 2a i 2b ustawy pzp) Zamawiający na podstawie art. 5 ust 1 ustawy pzp nie stosuje przepisów ustawy pzp dotyczących obowiązku żądania wadium.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Płatność za przedmiot umowy nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego rachunku, po zrealizowaniu usługi, w okresach kwartalnych, przy czym wystawienie rachunku powinno nastąpić do 10 dni od zakończenia każdego kwartału, zgodnego z faktyczną ilością godzin świadczenia usługi w danym kwartale.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
11.1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie obowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
11.2. Wykonawcy występujący jako konsorcjum muszą ustanowić pełnomocnika (wyznaczyć lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
11.3. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zażąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
11.4. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-11 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11.5. Potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki.
11.6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
11.7. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w przypadku składania oferty przez konsorcjum, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich członków konsorcjum (a nie tylko pełnomocnika konsorcjum), natomiast w przypadku spółki cywilnej dane wszystkich wspólników oraz nazwę, siedzibę i adres spółki.
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz art. 24b) ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy złożyli:
10.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, (zawarte w formularzu ofertowym).
10.2 Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, (zawarte w formularzu ofertowym).
10.3 Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, tj. w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331 ze zmianami) albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do tej samej grupy kapitałowej, (zawarte w formularzu ofertowym).
Zamawiający zwróci się do Wykonawców o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, istniejących między przedsiębiorcami, w celu ustalenia czy nie zachodzą przesłanki wykluczenia Wykonawcy.
10.4 Oświadczenie o spełnieniu warunku podmiotowego, tj. usługę wykonywać będzie osoba posiadająca:
— wykształcenie wyższe pedagogiczne lub wyższe wraz z uprawnieniami pedagogicznymi,
— kwalifikacje zawodowe - stopień awansu nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego,
— doświadczenie:
— w tworzeniu i opiniowaniu programów nauczania,
— w prowadzeniu kursów zawodowych dla osób dorosłych.
(zawarte w formularzu ofertowym).
10.5 Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje osobą odpowiedzialną za świadczenie usługi tj.: pełnienie funkcji trenera prowadzącego kurs, która:
— posiada wykształcenie wyższe pedagogiczne lub wyższe wraz z uprawnieniami pedagogicznymi,
— posiada kwalifikacje zawodowe - stopień awansu nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego.
— posiada doświadczenie:
— w tworzeniu i opiniowaniu programów nauczania,
— w prowadzeniu kursów zawodowych dla osób dorosłych.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia, zawartego w formularzu ofertowym.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
171/ZP/RCRE/POKL9.4/2013
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 7.1.2014 - 11:00
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
7.1.2014 - 11:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 7.1.2014 - 11:30

Miejscowość:

Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji 45-315 Opole, ul. Głogowska 27 pokój nr 2.4 I piętro.

 

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Przedmiot zamówienia jest realizowany na potrzeby projektu systemowego POKL.09.04.00-16-002/13 pn. „Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI w realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX, Działania 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z decyzją o dofinansowanie - uchwała ZWO nr 4146/2013 z dnia 1 października 2013 r.
VI.3)Informacje dodatkowe
1. Ponieważ przedmiotem zamówienia są usługi o charakterze niepriorytetowym (określone w przepisach wydanych na podstawie art. 2a i 2b ustawy pzp) Zamawiający na podstawie art. 5 ust 1 ustawy pzp nie stosuje przepisów ustawy pzp dotyczących terminów składania ofert, obowiązku żądania wadium, obowiązku żądania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Zamówienie udzielane w częściach.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail:
Tel.: +48 224587840
Adres internetowy: http:///www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 23.1 Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zmówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej szczegółowo określone w dziale VI ww. ustawy Prawo zamówień publicznych.
23.2 Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający zobowiązany jest na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
23.3 Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określić żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
23.4 Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
23.5 Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27 ust.2. ustawy.
23.6 W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji Zamawiający powtórzy czynność albo dokona zaniechanej czynności, informując o tym wykonawców w sposób przewidziany w ustawie dla tej czynności, na te czynności nie przysługuje odwołanie.
23.7 Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłanie informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust.2 ustawy pzp, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
23.8 Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej.
23.9 Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 23.7 i 23.8 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę do jego wniesienia.
23.10 Zamawiający przesyła niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopię odwołania innym wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli odwołanie dotyczy treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamieszcza ją
również na stronie internetowej, na której jest zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu lub jest udostępniana specyfikacja, wzywając wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego.
23.11 Jeżeli zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
— 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
— 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
23.12 Odwołanie rozpoznaje Izba w terminie 15 dni od dnia doręczenia Prezesowi Izby. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
23.13 Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Opolu, za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie i na zasadach określonych w art.198 a -198 g ustawy Prawo zamówień publicznych.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail:
Tel.: +48 224587840
Adres internetowy: http:///www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

  • Opublikował: Artur Nowak, data publikacji: 28-12-2013 11:38
  • Modyfikował: Krzysztof Sielchanowicz, data modyfikacji: 05-03-2014 10:37
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Ryszard Kubiak
  • Data wytworzenia: 28-12-2013
  • Ilość wyświetleń: 1241
  • Link do strony: http://bip.rcre.opolskie.pl/398/15/przetarg-nieograniczony-na-trenera-prowadzacego-kursy-dla-nauczycieli-w-ramach-projektu-pokl090400-16-00213-pn-neurony-na-rzecz-ucznia-i-szkoly-przygotowanie-nauczyciela-do-funkcjonowania-w-szkole-xxi-w.html
  • Opublikował: Artur Nowak, data publikacji: 28-12-2013 11:38
  • Modyfikował: Krzysztof Sielchanowicz, data modyfikacji: 05-03-2014 10:37
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Ryszard Kubiak
  • Data wytworzenia: 28-12-2013
  • Ilość wyświetleń: 1241
  • Link do strony: http://bip.rcre.opolskie.pl/398/15/przetarg-nieograniczony-na-trenera-prowadzacego-kursy-dla-nauczycieli-w-ramach-projektu-pokl090400-16-00213-pn-neurony-na-rzecz-ucznia-i-szkoly-przygotowanie-nauczyciela-do-funkcjonowania-w-szkole-xxi-w.html
  • Data publikacji: 28-12-2013 11:38 przez: Artur Nowak
  • Data modyfikacji: 05-03-2014 10:37 przez: Krzysztof Sielchanowicz
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Ryszard Kubiak
  • Data wytworzenia: 28-12-2013
  • Ilość wyświetleń: 1241
Rozwiń rejestr zmian plików
Rozwiń rejestr zmian strony
  •  
    05-03-2014, godz. 10:37:49
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
  •  
    22-01-2014, godz. 14:49:59
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
  •  
    10-01-2014, godz. 08:16:44
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
  •  
    10-01-2014, godz. 08:16:30
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
  •  
    28-12-2013, godz. 11:38:19
    Modyfikacja strony przez: Artur Nowak
Dane adresowe:

Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
45-315 Opole
ul. Głogowska 27

 

tel.: +48774579895
fax: +48774552979
e-mail: kontakt@rcre.opolskie.pl