Powiększ czcionkę za pomocą skrótu klawiszowego CTRL +, a pomniejsz za pomocą CTRL -

Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów papierniczych i biurowych na potrzeby projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii.

Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów papierniczych i biurowych na potrzeby projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii.
Numer ogłoszenia: 471402 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji , Ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 774 579 895, faks 774 552 979.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcre.opolskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów papierniczych i biurowych na potrzeby projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych i biurowych na potrzeby projektu systemowego nr POKL.09.01.02-16-001/13 pn. Fascynujący świat nauki i technologii, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z decyzją o dofinansowanie - uchwała ZWO nr 3514/2013 z dnia 28 marca 2013 r. szczegółowo określonych w wykazie rzeczowo-cenowym stanowiącym: - dla części I - załącznik nr 2a do SIWZ, - dla części II - załącznik nr 2d do SIWZ, - dla części III - załącznik nr 2c do SIWZ, - dla części IV - załącznik nr 2d do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 39.29.24.00-9, 30.19.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, b) pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego) c) kalkulacja cenowa, sporządzona w oparciu o wykaz rzeczowo-cenowy stanowiący załącznik nr 2a dla części I / 2b dla części II / 2c dla części III / 2d dla części IV do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmiany umowy zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rcre.opolskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji 45-315 Opole ul. Głogowska 27, pokój 1.23 parter, 45-315 Opole..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 14:00, miejsce: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji 45-315 Opole ul. Głogowska 27, pokój 1.23 parter, 45-315 Opole..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt systemowy nr POKL.09.01.02-16-001/13 pn. Fascynujący świat nauki i technologii, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z decyzją o dofinansowanie - uchwała ZWO nr 3514/2013 z dnia 28 marca 2013 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

DOCSIWZ papiernicze i biurowe.doc

DOCzalacznik nr 1 formularz ofertowy.doc

XLSXzalacznik nr 2a Wykaz rzeczowo-cenowy dla części I.xlsx

XLSXzalacznik nr 2b Wykaz rzeczowo-cenowy dla części II.xlsx

XLSXzalacznik nr 2c Wykaz rzeczowo-cenowy dla części III.xlsx

XLSXzalacznik nr 2d Wykaz rzeczowo-cenowy dla części IV.xlsx

DOCzalacznik nr 3 osw. z art. 22.doc

DOCzalacznik nr 4 oswiadczenie z art. 24 PZP.doc

DOCzalacznik nr 5 oswiadczenie lista.doc

DOCzalacznik nr 6 umowa papiernicze i biurowe.doc

DOCwybor www 02 12 2013.doc

DOCzalacznik do informacji o wyborze 02 12 2013.doc

PDF529182-2013 o udzieleniu zamowienia.pdf

  • Opublikował: Krzysztof Sielchanowicz, data publikacji: 19-11-2013 12:20
  • Modyfikował: Krzysztof Sielchanowicz, data modyfikacji: 19-12-2013 19:11
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Justyna Bienias
  • Data wytworzenia: 19-11-2013
  • Ilość wyświetleń: 966
  • Link do strony: http://bip.rcre.opolskie.pl/349/15/przetarg-nieograniczony-na-dostawe-artykulow-papierniczych-i-biurowych-na-potrzeby-projektu-pod-nazwa-fascynujacy-swiat-nauki-i-technologii.html
  • Opublikował: Krzysztof Sielchanowicz, data publikacji: 19-11-2013 12:20
  • Modyfikował: Krzysztof Sielchanowicz, data modyfikacji: 19-12-2013 19:11
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Justyna Bienias
  • Data wytworzenia: 19-11-2013
  • Ilość wyświetleń: 966
  • Link do strony: http://bip.rcre.opolskie.pl/349/15/przetarg-nieograniczony-na-dostawe-artykulow-papierniczych-i-biurowych-na-potrzeby-projektu-pod-nazwa-fascynujacy-swiat-nauki-i-technologii.html
  • Data publikacji: 19-11-2013 12:20 przez: Krzysztof Sielchanowicz
  • Data modyfikacji: 19-12-2013 19:11 przez: Krzysztof Sielchanowicz
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Justyna Bienias
  • Data wytworzenia: 19-11-2013
  • Ilość wyświetleń: 966
Rozwiń rejestr zmian plików
Rozwiń rejestr zmian strony
  •  
    19-12-2013, godz. 19:11:35
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
  •  
    02-12-2013, godz. 12:13:10
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
  •  
    19-11-2013, godz. 12:20:05
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
Dane adresowe:

Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
45-315 Opole
ul. Głogowska 27

 

tel.: +48774579895
fax: +48774552979
e-mail: kontakt@rcre.opolskie.pl