Powiększ czcionkę za pomocą skrótu klawiszowego CTRL +, a pomniejsz za pomocą CTRL -

Przetarg nieograniczony na usługi wydawnicze polegające na wydaniu tj. druku i produkcji materiałów poligraficznych w formie segregatorów z wkładem realizowane na potrzeby projektu Fascynujący świat nauki i technologi

postępowanie unieważniono

Przetarg nieograniczony na usługi wydawnicze polegające na wydaniu tj. druku i produkcji materiałów poligraficznych w formie segregatorów z wkładem realizowane na potrzeby projektu Fascynujący świat nauki i technologi
Numer ogłoszenia: 241175 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji , Ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 774 579 895, faks 774 552 979.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługi wydawnicze polegające na wydaniu tj. druku i produkcji materiałów poligraficznych w formie segregatorów z wkładem realizowane na potrzeby projektu Fascynujący świat nauki i technologi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest skład, korekta, druk, produkcja (wg. projektu graficznego przygotowanego przez wykonawcę i zaakceptowanego przez zamawiającego) oraz dostawa do zamawiającego materiałów poligraficznych w formie dwóch rodzajów segregatorów(łącznie 1000 szt) z dwoma różnymi materiałami stanowiącymi wkład na potrzeby projektu systemowego nr POKL.09.01.02-16-001/13 pn. Fascynujący świat nauki i technologii, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z decyzją o dofinansowanie - uchwała ZWO nr 3514/2013 z dnia 28 marca 2013 r.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy PZP udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, które polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4, 79.97.10.00-1, 79.44.20.00-8, 79.55.30.00-5, 79.82.11.00-6, 79.80.00.00-2, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługi wydawnicze polegające co najmniej na korekcie, składzie, łamaniu i druku o wartości co najmniej 20 000,00 PLN brutto. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: a) wykazu głównych usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, przygotowanego wg wzoru - załącznika nr 5 do SIWZ. b) dowodów potwierdzających, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru). Dowodami potwierdzającym czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są także: - poświadczenie lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi, - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający (Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji) jest podmiotem, na rzecz którego usługi wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających czy usługi te zostały wykonane należycie. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz usług lub dowody potwierdzające czy usługi zostały wykonane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, b) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego), c) Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Przykładowy wzór pisemnego zobowiązania, stanowi załącznika nr 6 do SIWZ. Wykonawca może przedłożyć również zawarte umowy czy oświadczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rcre.opolskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji ul. Głogowska 27, pokój 1.24 parter, 45-315 Opole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2013 godzina 10:30, miejsce: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji ul. Głogowska 27 pokój numer 2.4 I piętro 45-315 Opole.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy nr POKL.09.01.02-16-001/13 pn. Fascynujący świat nauki i technologii, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z decyzją o dofinansowanie - uchwała ZWO nr 3514/2013 z dnia 28 marca 2013 r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

DOCsiwz wydawnicze sciezki.doc

DOCzalacznik nr 1 formularz ofertowy.doc

DOCzalacznik nr 2 umowa - wydawnicze.doc

DOCzalacznik nr 3 oswiadcznie 22 ust 2.doc

DOCzalacznik nr 4 oswiadczenie z art. 24.doc

DOCzalacznik nr 5 wkaz glownych uslug.doc

DOCzalacznik nr 6 pisemne zobowiazanie.doc

DOCzalacznik nr 7 oswiadczenie lista.doc

 

  • Opublikował: Krzysztof Sielchanowicz, data publikacji: 14-11-2013 17:58
  • Modyfikował: Krzysztof Sielchanowicz, data modyfikacji: 27-11-2013 09:49
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Beata Kłopotowska
  • Data wytworzenia: 14-11-2013
  • Ilość wyświetleń: 907
  • Link do strony: http://bip.rcre.opolskie.pl/339/15/przetarg-nieograniczony-na-uslugi-wydawnicze-polegajace-na-wydaniu-tj-druku-i-produkcji-materialow-poligraficznych-w-formie-segregatorow-z-wkladem-realizowane-na-potrzeby-projektu-fascynujacy-swiat-nauki-i-technologi.html
  • Opublikował: Krzysztof Sielchanowicz, data publikacji: 14-11-2013 17:58
  • Modyfikował: Krzysztof Sielchanowicz, data modyfikacji: 27-11-2013 09:49
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Beata Kłopotowska
  • Data wytworzenia: 14-11-2013
  • Ilość wyświetleń: 907
  • Link do strony: http://bip.rcre.opolskie.pl/339/15/przetarg-nieograniczony-na-uslugi-wydawnicze-polegajace-na-wydaniu-tj-druku-i-produkcji-materialow-poligraficznych-w-formie-segregatorow-z-wkladem-realizowane-na-potrzeby-projektu-fascynujacy-swiat-nauki-i-technologi.html
  • Data publikacji: 14-11-2013 17:58 przez: Krzysztof Sielchanowicz
  • Data modyfikacji: 27-11-2013 09:49 przez: Krzysztof Sielchanowicz
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Beata Kłopotowska
  • Data wytworzenia: 14-11-2013
  • Ilość wyświetleń: 907
Rozwiń rejestr zmian plików
Rozwiń rejestr zmian strony
  •  
    27-11-2013, godz. 09:49:29
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
  •  
    14-11-2013, godz. 17:58:32
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
Dane adresowe:

Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
45-315 Opole
ul. Głogowska 27

 

tel.: +48774579895
fax: +48774552979
e-mail: kontakt@rcre.opolskie.pl