Przetarg nieograniczony na Dostawę materiałów promocyjnych na potrzeby Projektu pod nazwą: Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy.
Numer ogłoszenia: 339410 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji , Ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 774 579 895, faks 774 552 979.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na Dostawę materiałów promocyjnych na potrzeby Projektu pod nazwą: Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Projektu systemowego nr POKL.09.02.00-16-001/13 pod nazwą: Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy, szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SWIZ Formularz rzeczowo - cenowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że: należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sprzętu minimum jedną dostawę polegającą na dostawie materiałów promocyjnych. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: wykazu głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru - załącznika nr 2 do SIWZ. Za główne dostawy uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełnienia warunku tj.: minimum jedną dostawę polegającą na dostawie materiałów promocyjnych. Dowodami potwierdzającym czy dostawy zostały wykonane należycie są: - poświadczenie lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający (RCRE) jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających czy dostawy te zostały wykonane należycie. W razie konieczności, szczególnie gdy wykazy dostaw lub dowody potwierdzające czy dostawy zostały wykonane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bez-pośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 5 do SIWZ, b) kalkulacja cenowa, sporządzona w oparciu o formularz rzeczowo-cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, c) pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego) w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. d) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnym do realizacji zamó-wienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Przykładowy wzór pisemnego zobowiązania, stanowi załącznika nr 7 do SIWZ. Wykonawca może przedłożyć również zawarte umowy czy oświadczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 3. 3. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) Zmiana w zakresie rodzajów i jakości dostarczanych materiałów promocyjnych jest możliwa wyłącznie w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności gdy zmiana ta ma powodować polepszenie jakości dostarczanych materiałów promocyjnych; Zmiana taka wymaga zgody obu Stron umowy; b) Zmiana w zakresie rozliczeń finansowych, sposobu lub terminu płatności jest możliwa wy-łącznie w uzasadnionych przypadkach i wymaga zgody obu Stron umowy; c) Zmiana terminu realizacji umowy jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach za zgodą obu Stron umowy; d) Zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. e) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. f) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. g) Dopuszcza się zmiany umowy dotyczące poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redak-cyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy; h) Jeżeli w trakcie realizacji umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wy-kładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty umowy, dopuszcza się zmiany umowy w tym zakresie, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy; i) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 umowy. 5. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3 umowy, wymagają opinii osoby, o której mowa w § 3 ust. 6 pkt. 2.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rcre.opolskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji 45-315 Opole ul. Głogowska 27 Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji 45-315 Opole ul. Głogowska 27 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych realizowana jest na potrzeby Projektu systemowego nr POKL.09.02.00-16-001/13 pn. OPOLSKIE SZKOLNICTWO ZAWODOWE BLIŻEJ RYNKU PRACY, realizowanego w ramach działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z decyzją o dofinansowanie - uchwały ZWO nr 3731/2013 z dnia 29.05.2013 roku..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 350126 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 339410 - 2013 data 22.08.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, Ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 774 579 895, fax. 774 552 979.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
SIWZ - Materiały promocyjne.doc
Zalacznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, formularz rzeczowo-cenowy.doc
zalacznik nr 2 wykaz wykonanych dostaw.doc
zalacznik nr 3 oswiadczenie z art 24.doc
Zalacznik nr 4 oswiadczenie z art 22.docx
zalacznik nr 5 formularz ofertowy.doc
zalacznik nr 7 pisemne zobowiązanie.doc
zalacznik nr 8 oswiadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc
odpowiedz na pytania 26.08.2013.doc
odpowiedz na pytania 27 08 2013.doc
informacja o wyborze- strona.doc
zalacznik do informacji o wyborze.doc
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy.pdf