Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów i sprzętu rehabilitacyjnego i medycznego na potrzeby projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii
Numer ogłoszenia: 301320 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji , Ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 774 579 895, faks 774 552 979.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów i sprzętu rehabilitacyjnego i medycznego na potrzeby projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i sprzętu rehabilitacyjnego i medycznego niezbędnych do wyposażenia pracowni eksperymentalnych Zaczarowanego Świata na potrzeby projektu systemowego nr POKL.09.01.02-16-001/13 pn. Fascynujący świat nauki i technologii, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z decyzją o dofinansowanie - uchwała ZWO nr 3514/2013 z dnia 28 marca 2013r. szczegółowo określonych w wykazie rzeczowo-cenowym stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2 do SIWZ: Część I artykuły i sprzęt rehabilitacyjny - załącznik nr 2a do SIWZ część II sprzęt medyczny (ratunkowy/szkoleniowy) - załącznik nr 2b do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.30.00.00-5, 33.10.00.00-1, 33.69.30.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 dostawy artykułów i/lub sprzętu podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia , każda o wartości minimum: dla części I - 10 000,00 zł brutto dla części II - 10 000,00 zł brutto Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie; a) wykazu minimum 2 głównych dostaw artykułów i/lub sprzętu podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia, każda o wartości minimum 10 000,00 zł brutto - wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru - załącznika nr 5 do SIWZ, b) dowodów potwierdzających, że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru). W przypadku składania oferty na obie części Wykonawca musi wykazać wykonanie dwóch dostaw artykułów i/lub sprzętu podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia, każda o wartości minimum 10 000,00 zł brutto Dowodami potwierdzającym czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie są także: - poświadczenie lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy, - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający (Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji) jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających czy dostawy te zostały wykonane należycie. W razie konieczności, szczególnie gdy wykazy dostaw lub dowody potwierdzające czy dostawy zostały wykonane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Kalkulacja cenowa, sporządzona w oparciu o wykaz rzeczowo-cenowy stanowiący załącznik nr 2a / 2b do SIWZ 3. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego). 4. 8.6 Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Przykładowy wzór pisemnego zobowiązania, stanowi załącznika nr 7 do SIWZ wykonawca może przedłożyć również zawarte umowy czy oświadczenia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rcre.polskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji 45-315 Opole ul. Głogowska 27, pokój 1.2 parter.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2013 godzina 15:00, miejsce: Oferty należy składać w Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji ul. Głogowska 27, pokój 1.2 parter, 45-315 Opole.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: realizowane na potrzeby projektu systemowego nr POKL.09.01.02-16-001/13 pn. Fascynujący świat nauki i technologii, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 313826 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 301320 - 2013 data 29.07.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, Ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 774 579 895, fax. 774 552 979.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
SIWZ rehabilitacyjny i medyczny.pdf
zalacznik nr 1 formularz ofertowy rehab. i med..doc
zalacznik nr 2a Wykaz rzeczowo-cenowy dla czesci I.xlsx
zalacznik nr 2b Wykaz rzeczowo-cenowy dla czesci II.xlsx
zalacznik nr 3 osw. z art. 22.doc
zalacznik nr 4 oswiadczenie z art. 24 PZP.doc
zalacznik nr 5 Wykaz wykonanych dostaw.doc
zalacznik nr 6 umowa sprzęt rehab i med..pdf
zalacznik nr 7 pisemne zobowiązanie.doc
zalacznik nr 8 oswiadczenie lista.doc
zmiana siwz SPRZET REHAB 05.08.2013 r..doc
zalacznik nr 1 formularz ofertowy rehab. i med. po zmianach.doc
zalacznik nr 6 umowa sprzęt rehab i med. po zmianach.doc
pyt i odp SPRZET REHAB 06.08.2013 r..doc
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - strona 09 09 2013.doc
Zalacznik do informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty 09 09 2013.doc
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy.pdf