Powiększ czcionkę za pomocą skrótu klawiszowego CTRL +, a pomniejsz za pomocą CTRL -

Przetarg nieograniczony na asystenta powiatowego do wykonywania zadań w ramach projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Przetarg nieograniczony na asystenta powiatowego do wykonywania zadań w ramach projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 60575 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji , Ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 774 579 895, faks 774 552 979.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na asystenta powiatowego do wykonywania zadań w ramach projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji asystenta powiatowego województwa opolskiego do wykonywania zadań w ramach projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szczegółowy zakres czynności asystenta powiatowego: 1) zakres czynności wynikający z zadania 1 Badania diagnozujące potrzeby uczniów a) rekrutacja szkół do projektu -zadania, w szczególności: zrekrutowanie szkół i wszystkich uczniów ze szkół podstawowych klas I-VI z podległego terenu działania, przekazanie i zebranie deklaracji uczestnictwa w projekcie - 240 h, b) współpraca w gromadzeniu i weryfikowaniu informacji ze szkół oraz od uczniów w tym wprowadzenie informacji w formacie zatwierdzonych przez Zamawiającego do systemu PEFS, weryfikacja otrzymanych danych WALIDATOR PEFS - 160 h, c) wsparcie merytoryczne i utrzymanie Ostatecznego Beneficjenta w projekcie - zadaniu (szkoły uczniowie) w tym uczestnictwo podczas spotkań informacyjnych dotyczących metodyki badań, osobista i teleinformatyczna dostępność merytoryczna dla rodziców, nauczycieli i szkół (spotkania z rodzicami w razie potrzeby, w tym realizacja usługi na platformie projektowej) - 40 h, d) realizacja harmonogramu badań we wszystkich szkołach z podległego terenu i ich monitorowanie, w tym osobista merytoryczna obserwacja realizacji badań we wskazanych szkołach - 40 h, e) prowadzenie ewaluacji badań realizowanych w szkołach tj. weryfikacja raportów szkolnych - 20 h, f) współudział merytoryczny w tworzeniu programów konferencji na podstawie informacji uzyskanych w szkołach (przekazywanie informacji pozyskanej w trakcie rekrutacji, współpraca z rodzicami w zakresie merytorycznej realizacji zadania i zbieranie opinii o projekcie - zadaniu, w tym realizacja usługi na platformie projektowej) - 10 h, g) uczestnictwo w warsztatach i Konferencjach projektowych - 10 h, h) wsparcie merytoryczne nauczycieli podczas realizacji badań (w tym aktywny udział na platformie projektowej) - 40 h, i) spotkania organizacyjne w siedzibie Zamawiającego (współpraca z organizatorami badań i koordynatorem zadania, przekazywanie dokumentacji projektowej) - 72 h, j) sprawdzenie poprawności oznakowania miejsca realizacji projektu - 20 h, k) przygotowanie danych merytorycznych w zakresie prowadzonego zlecenia do wniosku o płatność (w tym realizacja usługi na platformie projektowej) - 18 h, l) sporządzanie raportów miesięcznych i końcowych z działań wykonanych w ramach zlecenia (w tym realizacja usługi na platformie projektowej) - 20h. 2) zakres czynności wynikający z zadania 3 Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne a) merytoryczne obserwacje realizacji zadań związanych z zajęciami pozalekcyjnymi w szkołach tzn. przygotowanie harmonogramów zajęć dodatkowych we wszystkich szkołach z podległego terenu i ich monitorowanie, w tym osobista merytoryczna obserwacja zajęć we wskazanych szkołach - 120 h, b) wsparcie merytoryczne i utrzymanie Ostatecznego Beneficjenta w projekcie - zadaniu (szkoły, uczniowie) w tym współpraca z rodzicami w zakresie merytorycznej realizacji zadania i zbieranie opinii o projekcie - zadaniu tzn. osobista i teleinformatyczna dostępność merytoryczna dla rodziców, nauczycieli i szkół (spotkania z rodzicami w razie potrzeby) - 40 h, c) pomoc merytoryczna dla nauczycieli w zakresie prowadzenia zajęć dodatkowych w szkołach zgodnie z założeniami projektowymi (w tym aktywny udział na platformie projektowej) - 40 h, d) prowadzenie ewaluacji zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych prowadzonych w szkole poprzez weryfikacje merytoryczną raportów szkolnych z zajęć (odbiór scenariuszy i ich weryfikacja, w tym realizacja usługi na platformie projektowej) - 120 h, e) współdziałanie z koordynatorem zadania w zakresie działań merytorycznych i współdziałanie w zakresie merytorycznym organizacji zajęć pozalekcyjnych w szkołach z liderami szkolnymi poprzez uczestnictwo w spotkaniach organizacyjnych w siedzibie Zamawiającego - 50 h, f) wsparcie i współudział w trakcie kontaktów ze szkołami w ustalaniu indywidualnych ścieżek dla uczniów przy wyjazdach grup szkolnych do pracowni eksperymentalnych, gospodarstw edukacyjnych, ośrodków kultury oraz ośrodków akademickich w korelacji z zajęciami dodatkowymi - 100 h, g) pomoc w merytorycznym opracowaniu i redagowaniu materiałów na platformie projektowej, przygotowywanie materiałów, sprawozdań z zajęć i informacji zebranych od rodziców na stronę projektową - 40 h, h) zbieranie, ewidencjonowanie dokumentacji projektowej i jej kompletowanie merytoryczne wraz z przekazywaniem jej do wskazanych osób (miejsc) - 40 h, i) ewidencja i potwierdzanie na protokołach odbioru przekazanych do szkół urządzeń i środków dydaktycznych - 40 h, j) monitorowanie i ewidencja wykorzystania przekazanych szkołom urządzeń i środków dydaktycznych - 40 h, k) prowadzenie ewaluacji zajęć dodatkowych realizowanych w szkołach tj. weryfikacja raportów szkolnych (w tym realizacja usługi na platformie projektowej) - 20 h, l) przygotowanie danych merytorycznych w zakresie prowadzonego zlecenia do wniosku o płatność (w tym realizacja usługi na platformie projektowej) - 20h, m) sporządzanie raportów miesięcznych i końcowych z działań wykonanych w ramach zlecenia (w tym na platformie projektowej)- 20 h.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.00.00-1, 75.12.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności: osoba posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne lub wyższe wraz z uprawnieniami pedagogicznymi, nauczyciel dyplomowany lub mianowany, z co najmniej 9 letnim stażem pracy z uczniamiw wieku szkolnym lub szkolnictwie. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, odpowiedzialnych za wykonanie usługi, wg załącznika 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 5 do SIWZ, b) pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego) w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 3. 3. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: 1) Zmiana okresu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 umowy, jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach za zgodą obu Stron umowy. 2) Zmiana osoby, o której mowa w § 5 ust. 2 pkt 2) wskazanej w ofercie Wykonawcy (w wykazie osób) możliwa jest za zgodą Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że osoba ta musi spełniać wymagania, określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w zakresie posiadanych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia; 3) Zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach za zgodą obu Stron umowy. Zmiana taka nie może powodować pogorszenia jakości wykonywanych zadań, 4) Zmiana sposobu lub terminu płatności, jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymaga zgody obu Stron umowy; 5) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, 6) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 7) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy. 8) Dopuszcza się zmiany umowy dotyczące poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy. 9) Jeżeli w trakcie realizacji umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty umowy, dopuszcza się zmiany umowy w tym zakresie, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy. 10) Zmiana postanowień niniejszej umowy możliwa będzie również w przypadku gdy: a) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących POKL lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej, c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem przesunięcia terminu realizacji projektu związanym z wystąpieniem okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1 umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rcre.opolskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji ul. Głogowska 27 pokój numer 2.4 I piętro 45-315 Opole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 15:00, miejsce: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji ul. Głogowska 27, sekretariat - parter 45-315 Opole.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa realizowana jest na potrzeby projektu systemowego nr POKL.09.01.02-16-001/13 pn. Fascynujący świat nauki i technologii, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z decyzją o dofinansowanie - uchwała ZWO nr 3514/2013 z dnia 28 marca 2013 r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

DOCSIWZ asystent powiatowy.doc

DOCzalacznik nr 1 wykaz osob.doc

DOCXZalacznik nr 2 oswiadczenie z art 22.docx

DOCzalacznik nr 3 oswiadczenie z art 24.doc

DOCzalacznik nr 4 oswiadczenie z art 24 ust 2 pkt 5.doc

DOCzalacznik nr 5 formularz ofertowy.doc

DOCzalacznik nr 6 umowa- asystent powiatowy.doc

DOCzalacznik nr 7 pisemne zobowiązanie .doc

DOCXzalacznik nr 8 oswiadczenie o zaangażowaniu w innych projektach.docx

DOCzmiana siwz 25 04 2013.doc

DOCzmiana siwz 30 04 2013.doc

DOCinformacja o wyborze www.doc

DOCzalacznik do informacji o wyborze.doc

PDFogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf

 

  • Opublikował: Krzysztof Sielchanowicz, data publikacji: 22-04-2013 11:19
  • Modyfikował: Krzysztof Sielchanowicz, data modyfikacji: 31-05-2013 17:27
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Krzysztof Sielchanowicz
  • Data wytworzenia: 22-04-2013
  • Ilość wyświetleń: 1386
  • Link do strony: http://bip.rcre.opolskie.pl/103/15/przetarg-nieograniczony-na-asystenta-powiatowego-do-wykonywania-zadan-w-ramach-projektu-pod-nazwa-fascynujacy-swiat-nauki-i-technologii-wspolfinansowanego-ze-srodkow-europejskiego-funduszu-spolecznego-w-ramach-programu-operacyjnego-kapital-ludzki.html
  • Opublikował: Krzysztof Sielchanowicz, data publikacji: 22-04-2013 11:19
  • Modyfikował: Krzysztof Sielchanowicz, data modyfikacji: 31-05-2013 17:27
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Krzysztof Sielchanowicz
  • Data wytworzenia: 22-04-2013
  • Ilość wyświetleń: 1386
  • Link do strony: http://bip.rcre.opolskie.pl/103/15/przetarg-nieograniczony-na-asystenta-powiatowego-do-wykonywania-zadan-w-ramach-projektu-pod-nazwa-fascynujacy-swiat-nauki-i-technologii-wspolfinansowanego-ze-srodkow-europejskiego-funduszu-spolecznego-w-ramach-programu-operacyjnego-kapital-ludzki.html
  • Data publikacji: 22-04-2013 11:19 przez: Krzysztof Sielchanowicz
  • Data modyfikacji: 31-05-2013 17:27 przez: Krzysztof Sielchanowicz
  • Podmiot udostępniający: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Krzysztof Sielchanowicz
  • Data wytworzenia: 22-04-2013
  • Ilość wyświetleń: 1386
Rozwiń rejestr zmian plików
Rozwiń rejestr zmian strony
  •  
    31-05-2013, godz. 17:27:53
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
  •  
    13-05-2013, godz. 13:40:48
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
  •  
    30-04-2013, godz. 11:45:48
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
  •  
    25-04-2013, godz. 10:41:54
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
  •  
    22-04-2013, godz. 12:06:18
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
  •  
    22-04-2013, godz. 11:19:51
    Modyfikacja strony przez: Krzysztof Sielchanowicz
Dane adresowe:

Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
45-315 Opole
ul. Głogowska 27

 

tel.: +48774579895
fax: +48774552979
e-mail: kontakt@rcre.opolskie.pl